کد خبر : 3775
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1400 - 11:16

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار: راه حل مشکلات کشور قهر کردن با صندوق های رأی نیست

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار: راه حل مشکلات کشور قهر کردن با صندوق های رأی نیست

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: کسی منکر مشکلات اقتصادی، بیکاری و… در کشور نیست، ولی با این وجود نباید به خاطر این مشکلات با صندوق های رأی قهر کنیم، زیرا اگر به دنبال حل مشکلات هستیم باید مشارکت بسیار خوبی در انتخابات داشته باشیم تا فردی اصلح و کاربلد زمام امور را در دست

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: کسی منکر مشکلات اقتصادی، بیکاری و… در کشور نیست، ولی با این وجود نباید به خاطر این مشکلات با صندوق های رأی قهر کنیم، زیرا اگر به دنبال حل مشکلات هستیم باید مشارکت بسیار خوبی در انتخابات داشته باشیم تا فردی اصلح و کاربلد زمام امور را در دست بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی امروز در نشستی با جمعی از فعالان فرهنگی و سیاسی شهرستان بیجار، گفت: خردادماه امسال مهمترین رویداد را در پیش داریم، رویدادی که هم برای ملت ایران و هم برای منطقه و هم برای دشمنان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد به علل مختلفی نسبت به ادوار گذشته از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد، زیرا این انتخاب می‌تواند به معنای واقعی معادلات منطقه ای را تغییر دهد.

وی با انتقاد از حاشیه سازی علیه شورای نگهبان، افزود: شورای نگهبان مورد وثوق امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و ملت ایران است، بنابراین کسانی که با هر نیّتی برای این نهاد انقلابی اقدام به حاشیه سازی می کنند به نوعی آب در آسیاب دشمن می ریزند.

 استاد حوزه با اشاره به نقش فعالان اجتماعی، سیاسی و… در ایجاد شور انتخاباتی در جامعه، بیان کرد: دشمنان با تمام امکانات خود به دنبال ایجاد موج ناامیدی و یاس در جامعه و در ادامه آن کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات هستند، بنابراین وظیفه شما به عنوان فعالان فرهنگی جامعه سنگین است.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: کسی منکر مشکلات اقتصادی، بیکاری و… در کشور نیست، ولی با این وجود نباید به خاطر این مشکلات با صندوق های رای قهر کنیم، زیرا اگر به دنبال حل مشکلات هستیم باید مشارکت بسیار خوبی در انتخابات داشته باشیم تا فردی اصلح و کاربلد زمام امور را در دست بگیرد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که ملت ایران همانند انتخابات گذشته در این همه پرسی نیز حضوری پرشور داشته باشند تا پایه های این انقلاب و نظام الهی و مردمی را مستحکم تر از قبل کنند.

منبع:

https://www.hawzahnews.com/news/961281/%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%AD%D9%84-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D9%82%D9%87%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%A3%DB%8C-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.