کد خبر : 4715
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1402 - 16:22

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار عنوان کرد: تلاش دشمن برای دور ساختن جوان مسلمان از قرآن کریم

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار عنوان کرد: تلاش دشمن برای دور ساختن جوان مسلمان از قرآن کریم

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: دشمن با استفاده از تبلیغات رسانه‌ای و نیز با استفاده از پتانسیل‌های فضای مجازی تلاش دارد قرآن که کلام وحی می‌باشد را تضعیف نماید زیرا می‌داند جوانی که با قرآن همدم و مأنوس است هرگز فریب امیال شیطانی را نخواهد خورد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام

سیدموسی محمودی

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: دشمن با استفاده از تبلیغات رسانه‌ای و نیز با استفاده از پتانسیل‌های فضای مجازی تلاش دارد قرآن که کلام وحی می‌باشد را تضعیف نماید زیرا می‌داند جوانی که با قرآن همدم و مأنوس است هرگز فریب امیال شیطانی را نخواهد خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سید موسوی محمودی امروز در دیدار با جمعی از طلاب بیجاری و فعالان قرآنی این شهرستان در سخنانی ضمن بیان تاثیر قرآن در زندگی همه انسان ها، اظهار داشت: قرآن کتاب هدایت انسان در مقابل بدی‌ها و گمراهی‌ها می‌باشد.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: در آیه آیه قرآن کریم شاهد درس‌های بزرگی برای نسل انسان هستیم و بی گمان هر کسی که زندگی خود را با قرآن کریم هماهنگ و مأنوس نمود هرگز دچار شکست و حرمان نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در تلاشند که نقش قرآن کریم در زندگی مسلمانان را کمرنگ کنند، عنوان کرد: دشمن با استفاده از تبلیغات رسانه‌ای و نیز با استفاده از پتانسیل‌های فضای مجازی تلاش دارد قرآن که کلام وحی می‌باشد را تضعیف نماید زیرا می‌داند جوانی که با قرآن همدم و مأنوس است هرگز فریب امیال شیطانی را نخواهد خورد.

این استاد حوزه علمیه کردستان خاطرنشان کرد: آموزش قرآن باید از سنین پایین آغاز شود البته نباید فراموش کنیم که آموزش قرآن باید همراه با تفسیر و تحلیل آن باشد زیرا نباید در بحث قرآن آموزی تنها به مبانی حفظ و قرائت آن بسنده کنیم.

وی با اشاره به اینکه درک درست از دستورات قرآن کریم یعنی داشتن یک زندگی درست، خاطرنشان کرد: قرآن کریم برای تمام شئونات زندگی ما دستورات بسیار کامل دارد لذا پیروی از قرآن برای حل مشکلات می‌تواند زندگی ما را بهتر نماید.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه آموزش و پرورش امروز متولی اصلی آموزش قرآن در سطح کشور می‌باشد، یادآور شد: باید آموزش و پرورش در بحث آموزش قرآن به دانش آموزان از اساتید قرآنی مجرب استفاده نماید و نگاهش به دروس قرآنی نگاه دقیق و دغدغه مند باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.