کد خبر : 4430
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آبان 1401 - 4:10

۸ هنرجوی کردستانی به مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت راه‌ یافتند

۸ هنرجوی کردستانی به مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت راه‌ یافتند

سنندج- ایرنا- هشت هنرجوی کردستانی بعد از طی مرحله استانی و کسب بالاترین امتیاز؛ به مرحله کشوری بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت راه پیدا کردند. مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله استانی بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت با حضور ۳۷ رقابت کننده در

سنندج- ایرنا- هشت هنرجوی کردستانی بعد از طی مرحله استانی و کسب بالاترین امتیاز؛ به مرحله کشوری بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت راه پیدا کردند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله استانی بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت با حضور ۳۷ رقابت کننده در ۱۶ رشته از روز سه‌شنبه ۱۰ آبان در سنندج آغاز شد.

فردین وکیلی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در پنج حوزه اجراء و با حضور ۳۳ کارشناس داوری برگزار شد، افزود: بعد از داوری انجام شده دانا محمدی در رشته تعمیر و نگهداری ماشین آلات سنگین از شهرستان سقز حائز رتبه نخست شد و به مرحله کشوری این رشته راه یافت.

وی ادامه داد: در رشته لوله کشی و گرمایشی، سینا ولی‌پور از شهرستان سقز، در رشته جوشکاری محسن کریمی از شهرستان بانه و در رشته خیاطی (فناوری مد) صبا حیدری از بیجار به مرحله کشوری این دوره مسابقات ملی مهارت راه پیدا کردند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان اضافه کرد: میلاد صمدی از شهرستان سقز و در رشته فناوری طراحی گرافیک، سید حامد سید احمدی و متین جمشیدی از شهرستان بیجار در رشته رباتیک (تیمی دو نفره) و ژینا یاراحمدی از سنندج در رشته طراحی و توسعه وب رتبه نخست و جواز حضور در مرحله کشوری این مسابقات را کسب کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.