کد خبر : 3521
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 فروردین 1400 - 2:45

امام جمعه بیجار در گفتگو با خبرنگار بیجار بام ایران:

دشمنان نظام به دنبال کاهش حداکثری حضور مردم در انتخابات هستند

دشمنان نظام به دنبال کاهش حداکثری حضور مردم در انتخابات هستند

حجت الاسلام علی مرادی امام جمعه بیجار گفت: هدف اصلی دشمنان در انتخابات ۲۸خرداد ۱۴۰۰ کاهش حداکثری حضور مردم در پای صندوق های رای است. حجت الاسلام علی مرادی امام جمعه بیجار در گفتگو با خبرنگار بیجار بام ایران، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بزرگترین رخداد سیاسی کشور است

حجت الاسلام علی مرادی امام جمعه بیجار گفت: هدف اصلی دشمنان در انتخابات ۲۸خرداد ۱۴۰۰ کاهش حداکثری حضور مردم در پای صندوق های رای است.

حجت الاسلام علی مرادی امام جمعه بیجار در گفتگو با خبرنگار بیجار بام ایران، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بزرگترین رخداد سیاسی کشور است که نقش مهمی دارد.

وی افزود: باید حواسمان باشد دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و دوستداران نظام در سراسر جهان به این انتخابات چشم دوخته اند.

امام جمعه بیجار گفت: در این انتخبات حضور حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است.

حجت الاسلام مرادی عنوان کرد: حضور حداکثری و مشارکت بالایی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ موجب افزایش اقتدار نظام و افزایش امنیت و تقویت اقتصاد و موقعیت کشور در عرصه جهانی می گردد.

وی ادامه داد: مردم در روز ۲۸ خرداد با حضور حداکثری در پای صندوق های رای با انتخاب فرد اصلح نقش موثری در این رخداد سیاسی دارند.

امام جمعه بیجار تصریح کرد: افرادی که توسط شورای نگهبان تایید می شوند از حداقل صلاحیت ها برخوردار هستند، اما در بین آنها باید ما افرادی را انتخاب کنیم که به آرمان های نظام و رهبری و خط شهداء ایمان داشته باشد و در کنار آن دارای روحیه کاری و سابقه درخشان و کارآمد برای پیشرفت انقلاب اسلامی باشد.

حجت الاسلام مرادی تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است و امیدواریم در ۲۸ خرداد مردم انقلابی ما با مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای با انتخاب فردی اصلح سکان قوه مجریه را به دستی فردی کارآمد، توانمند با روحیه جهادی بسپارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.