کد خبر : 3162
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 - 11:59

مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان: پیکر دو شهید گمنام در بیجار تدفین می شود

مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان:  پیکر دو شهید گمنام در بیجار تدفین می شود

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ۲ پیکر مطهر شهید گمنام در شهرهای بابارشانی و توپ آغاج شهرستان بیجار و ۲ پیکر نیز در دانشگاه فرهنگیان سنندج تدفین خواهد شد. به گزارش بیجار بام ایران ، سردار «ذبیح الله مالکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ۲ پیکر مطهر شهید گمنام در شهرهای بابارشانی و توپ آغاج شهرستان بیجار و ۲ پیکر نیز در دانشگاه فرهنگیان سنندج تدفین خواهد شد.

به گزارش بیجار بام ایران ، سردار «ذبیح الله مالکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در جلسه هماهنگی نحوه برگزاری نحوه تشییع و خاکسپاری دو پیکر مطهر شهید گمنام که در دفتر فرمانداری شهرستان بیجار و دفتر رئیس دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد اظهار داشت: با عنایت به درخواست هیئت رییسه دانشگاه فرهنگیان و همچنین شهرداری و شورای شهر شهرهای بابارشانی و توپ آغاج نسبت به اختصاص پیکر مطهر شهدای گمنام به این دانشگاه و شهرها، پس از ارزیابی محل تدفین شهدا و برگزاری چندین جلسه با هیئت رئیسه دانشگاه و هیئت امنای شهرهای مذکور در خواست اختصاص شهدا به کمیته تفحص شهدای گمنام ارسال شد که با توجه به مساعد بودن شرایط با این امر موافقت به عمل آمد و پیکر ۴ شهید گمنام به استان کردستان اختصاص یافت.

 

وی گفت: با توجه درخواست‌های ارسالی ۲ پیکر از شهدای مطهر به دانشگاه فرهنگیان و یک پیکر به شهر توپ آغاج و یک پیکر به شهر بابارشانی اختصاص یافت که در صورت مساعد بودن شرایط جوی در اواخر آذر ماه مراسم تدفین اجرا می شود.

 

این مسئول گفت: با توجه به شرایط کرونایی استان و طبق تصمیمات صورت گرفته مراسم تشییع به صورت عمومی برگزار نمی‌شود و صرفاً با حضور مسئولان شهری یاد شده و هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان مراسم تشییع برگزار و در صورت مساعد شدن شرایط و آماده شدن یادمان شهدای یاد شده مراسم در خورشانی برگزار خواهد شد.

منبع:

http://bijarbameiran.com/news/4044/%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B1-%D8%AF%D9%88-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D9%85%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D8%AF%D9%81%DB%8C%D9%86-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF.html

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.