کد خبر : 4699
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 - 9:38

فرماندار نظرآباد: شهدا با خدا معامله کردند

فرماندار نظرآباد: شهدا با خدا معامله کردند

بغدادی گفت: جان شیرین آدمی بزرگترین سرمایه و دارایی انسان است و گذشتن از آن برای هر انسانی سخت و چه بسا غیر ممکن است، اما شهدا با خدا معامله کردند. به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، «حسین بغدادی» فرماندار شهرستان نظرآباد به همراه رضا ملکی مسئول اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان نظرآباد

بغدادی گفت: جان شیرین آدمی بزرگترین سرمایه و دارایی انسان است و گذشتن از آن برای هر انسانی سخت و چه بسا غیر ممکن است، اما شهدا با خدا معامله کردند.

شهدا با خدا معامله کردند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، «حسین بغدادی» فرماندار شهرستان نظرآباد به همراه رضا ملکی مسئول اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان نظرآباد و جمعی دیگر از مسئولان این شهرستان در دیدار با خانواده معظم شهید والامقام محمدعلی یوسفی، اظهار داشت: جان شیرین آدمی بزرگترین سرمایه و دارایی انسان است و گذشتن از آن برای هر انسانی سخت و چه بسا غیر ممکن است، اما شهدا به واسطه ایمان استوار، از جان خود در راه حفظ امنیت مردم و کشور و ارزش والای اسلامی، انسانی و الهی گذشتند و با خدا معامله کردند.

وی با بیان اینکه همه ما باید قدردان شهدا باشیم، افزود: عزت ایران اسلامی و امنیت و آرامش مردم مرهون خون پاک شهدا است و همه ما تا ابد مدیون آن‌ها هستیم.

بغدادی همچنین خانواده شهدا را یادگار ارزشمند شهدا دانست و خاطرنشان کرد: تکریم خانواده شهدا کمترین کاری است که می‌توان در جهت ادای دین به شهدا انجام داد. شهید محمدعلی یوسفی گرانقدر در سال ۱۳۴۰ در شهرستان بیجار دیده به جهان گشوده و در تاریخ ۱۳۵۹/۱۰/۱۸ در منطقه عملیاتی سرپل ذهاب به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای بهشت رضا شهر نظرآبادبه خاک سپرده شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.