کد خبر : 3067
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398 - 13:33

سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آسمانی شد

سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آسمانی شد

بسم الله الرحمن الرحیم مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شهید شدند) و بعضی دیگر در انتظار

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شهید شدند) و بعضی دیگر در انتظار (شهادت) هستند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

(قرآن کریم، سوره احزاب، آیه ۲۳)

 

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

با درود و سلام بی پایان به روح طیبه شهدا و امام شهدا؛ شهادت سردار سرافراز، رشید، شجاع و پر افتخار اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به محضر قطب عالم امکان حضرت ولی عصر (عج)، نایب برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، هموطنان ولایتمدار، نیروهای مسلح،  پاسداران رشید  دنیای اسلام به ویژه خانواده معزز و ارجمند آن شهید تسلیت و تعزیت عرض می نمائیم.

خبر شهادت این سردار رشید، شجاع و والامقام اسلام،  در صبح جمعه که منتظران، منتظر ظهورند هر چند غمبار و جانکاه بود ولی نوید در راه بودن پیروز‌های بزرگ را می‌دهد. ان‌شاءالله

ایشان به وصال معبود خویش نایل آمدند اما اندوهی عظیم بر قلب عاشقان و دوستدارانشان بر جای گذاشتند.

سردار دلاوری که به واسطه فضایل اخلاقی فراوان، ارادت عاشقانه به ملت و پیروی خالصانه از ولایت، جایگاه ویژه ای در قلب آحاد ملت ایران و دنیای اسلام داشت.

گرچه این نام آور میدان مجاهدت، به دیدار الهی رهسپار شد اما ستاره درخشان او در آسمان قهرمانی و ایثار تا ابد درخشان و چراغ راه فرزندان این سرزمین خواهد بود.

راه این مجاهد دلاور در تمامی جبهه ها پر رهرو خواهد بود.

ان شاءالله ما هم به عنوان سربازان کوچک این انقلاب و رهبری با شهدا عهد می بندیم ادامه دهنده راه پر افتخار این عزیزان ستاره گان پر فروغ باشیم.

ان شاءالله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.