کد خبر : 4707
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1402 - 15:40

رئیس مجلس در گفت‌وگو با خانه ملت مطرح کرد:

برنامه هفتم توسعه میثاق ملی دولت، مجلس و قوه قضائیه/ تلاش دولت و مجلس برای حفظ قدرت خرید مردم خصوصاً برای دهک‌های پایین درآمدی

برنامه هفتم توسعه میثاق ملی دولت، مجلس و قوه قضائیه/ تلاش دولت و مجلس برای حفظ قدرت خرید مردم خصوصاً برای دهک‌های پایین درآمدی
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از نشست مشترک مجلس و دولت با بیان اینکه برنامه هفتم به عنوان میثاق ملی برای دولت، مجلس و قوه قضائیه، بخش خصوصی و مردم است، گفت: حتماً در ۲ موضوع مهم معیشت و سلامت به ویژه برای دهک‌ پایین درآمدی جامعه ثبات و قدرت خرید را حفظ خواهیم کرد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص نشست‌ مشترک مجلس و دولت، گفت: یکی از ویژگی‌های این دولت، حضور مرتب رئیس محترم جمهور و همچنین وزرای محترم در مجلس به مناسبت‌های مختلف است که این هم فکری‌ها اتفاق می‌افتد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مهم‌ترین موضوع مورد بحث امروز این بود که ما در آغاز اجرای برنامه هفتم توسعه کشور هستیم و امروز لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ که مرتبط با سال اول برنامه هفتم توسعه است، به مجلس ارائه شد. 

دکتر قالیباف تأکید کرد: ما مصمم هستیم برنامه هفتم توسعه که با کمک دولت، مجلس و نخبگان به صورت مسأله محور بررسی شده، برنامه قابل دسترسی باشد و حتما شورای نگهبان هم در کمترین زمان ممکن آن را به تأیید نهایی می‌رساند و به دولت ابلاغ می‌شود.

وی اضافه کرد: برنامه هفتم توسعه به عنوان میثاق ملی برای دولت، مجلس و قوه قضائیه، بخش خصوصی و مردم است که همه باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم آینده روشنی را در ۵ سال پیش رو برای مردم عزیزمان داشته باشیم. این مهم‌ترین خواست و مهم‌ترین وظیفه دولت و مجلس است.

رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان افزود: حتما در ۲ موضوع مهم معیشت و سلامت به ویژه برای دهک‌ پایین درآمدی جامعه ثبات و قدرت خرید را حفظ خواهیم کرد، انشاءلله./

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.