کد خبر : 4703
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1402 - 10:37

امام جمعه شهرستان بیجار مطرح کرد: تلاش دشمن برای تقدس زدایی از خانواده ایرانی

امام جمعه شهرستان بیجار مطرح کرد: تلاش دشمن برای تقدس زدایی از خانواده ایرانی

امام جمعه شهرستان بیجار گفت: دشمن تلاش دارد که اساس خانواده ایرانی ـ اسلامی را از پایه مورد هجمه قرار دهد و تقدس را از این نهاد بزداید. به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام علی خورشیدی امروز در نشست تخصصی اجرای برنامه‌های ایام فاطمیه که در مجتمع فرهنگی نور شهرستان بیجار برگزار شد

حجت الاسلام علی خورشیدی

امام جمعه شهرستان بیجار گفت: دشمن تلاش دارد که اساس خانواده ایرانی ـ اسلامی را از پایه مورد هجمه قرار دهد و تقدس را از این نهاد بزداید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام علی خورشیدی امروز در نشست تخصصی اجرای برنامه‌های ایام فاطمیه که در مجتمع فرهنگی نور شهرستان بیجار برگزار شد اظهار کرد: اسلام نگاه ویژه‌ای به جایگاه و نقش مادران دارد بنابراین باید در ایام فاطمیه برنامه‌های ما حول محور بنیان خانواده باشد.

امام جمعه بیجار گفت: حضرت فاطمه (س) در بحث همسرداری، تربیت فرزندان و دیگر اخلاقیات الگویی بسیار خوب و درست برای بانوی مسلمان است بنابراین باید شناخت ما از زندگی این بانوی بزرگ اسلام بیشتر شود.

استاد حوزه خاطرنشان کرد: امروز دشمن با استفاده از امکانات رسانه‌ای خود تلاش بسیاری برای تضعیف و متلاشی کردن بنیان خانواده ایرانی در دستور کار خود دارد و در این راه هزینه‌های بسیاری صرف می‌کند.

حجت الاسلام خورشیدی ادامه داد: دشمن تلاش دارد که اساس خانواده ایرانی ـ اسلامی را از پایه مورد هجمه قرار دهد و تقدس را از این نهاد بزداید.

امام جمعه بیجار اظهار کرد: تاکنون تمامی این توطئه‌ها علیه خانواده های ما خنثی شده است ولی با این وجود باید اذعان کرد که برخی از خانواده‌ها تحت تاثیر تبلیغات غربی‌ها و دشمنان قرار گرفته‌اند و آسیب دیده اند.

استاد حوزه با اشاره به اینکه امروز حضرت فاطمه (س) و زندگی ایشان بهترین الگو برای هر زن مسلمان و حتی دیگر زنان عالم می‌باشد، گفت: زندگی حضرت فاطمه (س) سراسر معنویت و نورانیت است و بی‌گمان تأسی از زندگی و منش این بزرگ بانوی اسلام می‌تواند ما را در برابر مشکلات زندگی یاری کند.

وی در پایان افزود: مادر در خانواده نقش بسیار پررنگ و مهمی در تربیت فرزندان دارند و بسیاری از بزرگان دین و انقلاب در دامن چنین مادرانی رشد و تربیت یافته اند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.