کد خبر : 1463
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 مهر 1395 - 5:03

حضور و سخنرانی ارزشمند یادگار سالهای دفاع مقدس، افتخار منطقه سردار حسینی مطلق فرماندهی محترم دانشکده و پژوهشکده علوم دفاعی سپاه در مراسم رژه نیروهای مسلح فردیس

حضور و سخنرانی ارزشمند یادگار سالهای دفاع مقدس، افتخار منطقه سردار حسینی مطلق فرماندهی محترم دانشکده و پژوهشکده علوم دفاعی سپاه در مراسم رژه نیروهای مسلح فردیس

فرمانده دانشکده و پژوهشکده علوم دفاعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: حتی یک کودک دبستانی هم می فهمد که امنیت در سایه ی نیروهای نظامی حاصل شده است سردار حسینی مطلق گفت: حتی یک کودک دبستانی هم می فهمد که این امنیت و آرامش به واسطه ی آمادگی های نظامی حاصل شده است و همه چیز

فرمانده دانشکده و پژوهشکده علوم دفاعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

حتی یک کودک دبستانی هم می فهمد که امنیت در سایه ی نیروهای نظامی حاصل شده است

سردار حسینی مطلق گفت: حتی یک کودک دبستانی هم می فهمد که این امنیت و آرامش به واسطه ی آمادگی های نظامی حاصل شده است و همه چیز در سایه امنیت قابل دست یابی است.

photo_2016-09-21_11-42-44

به نقل از فردیسان، سردار حسینی مطلق در مراسم رژه نیروهای مسلح در شهرستان فردیس گفت:نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا و در منطقه دارای مقام وجایگاه والایی است،  نه تنها دفاع و امنیت را در کشور به حد اعلا رسانده ایم بلکه تهدید را هزاران کیلومتر از کشور دور نموده ایم.

وی درادامه با تاکید بر جایگاه والای خانواده های شهدا گفت : امروز باید دست خانواده ها شهدا،رزمندگان و ایثارگران بوسه زد که با دلاوری ها خود امروز و فردای ایران را بیمه کرده اند.

سردار حسینی عنوان داشت:در روزهای آغازین جنگ چاره ای جز درگیری نبود جرا که هیج قدرت نظامی و هیچ اهرم بازدارنده در ایران متصور نبود و دو راه پیش پای ما بود یا باید قدرت بازدارندگی و توان خود را نشان میدادیم که چنین قدرتی نداشتیم و یا باید  با کشورهای منطقه ائتلاف می کردیم که هنوز اهداف انقلاب را نشناخته وجرات باور و ورود به ائتلاف نداشتند و ما ناچار به ورود  به جنگی ناخواسته بودیم اما خروج از جنگ با سربلندی و افتخار بود.

وی درادامه گفت: با جنگ تحمیلی جهان متوجه قدرت ولایت فقیه در ایران شد،  چرا که در کشوری که هنوز مجلس نداشت و بسیاری از قوا و روسا ترور شده اند میتواند با این ملت در برابر دنیا بایستد و اگر جنگ تحمیلی اتفاق نمی افتاد کسی به اقتدار و مدیریت و الگوی ولایت فقیه پی نمی برد.

فرمانده دانشکده و پژوهشکده علوم دفاعی سپاه پاسداران اظهار داشت: امروز به واسطه ی پیشرفت های علمی،نظامی و دفاعی کشور تبدیل به کشوری مستقل و خودکفا و تاثیرگذار در جهان شده است، منصفانه نیست که اقتدار کشور را زیر سوال ببریم و عاقلانه نیست که بگوئیم کشور نیاز به نیروی دفاعی ندارد.

سردار حسینی مطلق گفت: حتی یک کودک دبستانی هم می فهمد که این امنیت و آرامش به واسطه ی آمادگی های نظامی حاصل شده است و همه چیز در سایه امنیت قابل دست یابی است،تا امنیت وجود نداشته باشد هیچ پیشرفتی حاصل نمی شود.

وی درادامه افزود: مقایسه ایران  با کشورهای شکست خورده ای مانند ژاپن و المان درست نیست، رهبر آلمان در جنگ مجبور به خودکشی شد اما با تقدیم کردن ۲۰۰ هزارشهید اقتدارمان را حفظ کردیم، عاقلانه نیست اقتدارمان را به بهانه ی این که  نیروهای مسلح هزینه براست تضعیف نماییم.

فرمانده دانشکده و پژوهشکده علوم دفاعی سپاه پاسداران در ادامه با اشاره بر هزینه های نظامی کشورهای دیگر  اظهار داشت: آماری از هزینه های نظامی همین دو کشور آلمان و ژاپن نشان میدهد این دوکشور از نظر اعتبارات در رتبه ی ششم و هفتم هستند و تمام کشورهایی که مقابل ما هستند دهها برابر ایران هزینه کرده اند  و امریکا  به تنهایی ۱۰۰ برابر ایران هزینه نظامی دارد، کل بودجه ی  نظامی ایران ۶ میلیارد دلار است که آن هم محقق نمی شود در خوش بینانه تر شاید حالت ۵۰ درصد آن محقق می شود حدود ۳ میلیارد دلار که نصف ان به سپاه پاسداران می رسد یعنی چیزی در حدود ۱/۵ میلیارد دلار …

وی درادامه گفت : بی انصافی است که ما خود حرف دشمن را بزنیم و کشورهایی مانند ژاپن و آلمان را مثال بزنیم که که امریکا در آن دهها پایگاه نظامی دارد و از نظر فساد و فحشا سیستمی را ایجاد کرده که سربازان امریکایی را تطمیع کند،زیراکشورما کشور امام زمان است و نام امام حسین (ع) بر زبانمان جاری است ،برای ما ننگ است نیروهای مسلح را تضعیف کنیم و دشمن را به طمع حمله بیاندازیم.

سردار حسینی مطلق گفت : من از روزی میترسم که بگویند” راه اقتدار ژاپن و آلمان این است که پایگاه نظامی آمریکا در آن مستقر است پس اجازه بدهیم آمریکا در ایران نیز پایگاه نظامی مستقر کند“، من در عجبم این افراد چگونه جواب آیه ی “وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ” را خواهند داد.

کشورهای مختلف ما را در رده بندی ۲۱ قرار داده اند اما دشمنان اعلام کردند سپاه پاسداران قوی ترین نیروی منطقه است  و این به برکت حضور بسیجیان و ملت فداکاراست .همین رژه های نیروهای مسلح که در سراسر کشور برگزار می شود به همت بسیجیان است همانطور که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند اقتدار همه اش توپ و تانک  نیست.

دشمن خوب راه مذاکره را بلد است اما از نیروی نظامی ما میترسد ما باید سپاسگزار نیروهای مسلح باشیم، همانطور که امام خمینی پس از پایان جنگ از سپاه و بسیج تشکر کرد ما هم انتظار داریم کسانی که ادعای پیروی امام را دارند قدر زحمات نیروهای مسلح را بدانند.

منبع: http://fardisan.com/90524-2/

تهیه و تنظیم: حسن صفیاری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسن صفياري پنجشنبه , ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰

به نیابت از اهالی متدین روستای سیدحسین و سایت؛ آروزی سربلندی و سرافرازی از درگاه خداوند سبحان برای یادگار دوران دفاع مقدس، سردار پر افتخار منطقه عزیزمان سردار حسینی مطلق داریم.