کد خبر : 1270
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 تیر 1395 - 23:12

سفره اطعام نیازمندان در بیجار رنگین تر از سال های گذشته

سفره اطعام نیازمندان در بیجار رنگین تر از سال های گذشته

سنندج- ایرنا- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بیجار با اشاره به برپایی سفره های اطعام نیازمندان در هفته اطعام گفت: سفره اطعام نیازمندان در ماه رمضان سال جاری در این شهرستان به دلیل همراهی خیران و نیکوکاران در این ضیافت بسیار رنگین تر از گذشته بود. عطاالله افخمی روز دوشنبه در گفت و گو

سنندج- ایرنا- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بیجار با اشاره به برپایی سفره های اطعام نیازمندان در هفته اطعام گفت: سفره اطعام نیازمندان در ماه رمضان سال جاری در این شهرستان به دلیل همراهی خیران و نیکوکاران در این ضیافت بسیار رنگین تر از گذشته بود.

عطاالله افخمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر ساله از ۱۵ تا ۲۱ رمضان که به نام هفته اطعام نامگذاری شده است سفره های افطاری برای نیازمندان برپا می شود.
وی اظهار کرد: در سال جاری خیران و نیکوکاران این شهرستان همت کرده و در برپایی این سفره ها و کمک به نیازمندان و محرومان، کمیته امداد را همراهی کرده و بر این اساس سفره های اطعام امسال و توزیع سبدهای غذایی بسیار گسترده تر از سال های قبل خواهد بود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بیجار توزیع بیش از دو هزار و ۷۰۰ سبد غذایی گرم و جیره خشک را از دیگر برنامه های هفته اطعام نیازمندان عنوان کرد و گفت: ارزش ریالی هر سبد به طور میانگین یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال تخمین زده شده است.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت مراکز نیکوکاری در این شهرستان افزود: هم اکنون سه مرکز نیکوکاری فعال در بیجار و یاسوکند وجود دارد و در صدد هستیم که مراکز جدید دیگری نیز در این شهرستان راه اندازی کنیم.
افخمی همراهی و همکاری مردم مومن و متدین این شهرستان با مراکز نیکوکاری را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این مراکز یکی از محورهای موفق گسترش و جذب همکاری مردم خیر برای تشریک مساعی و همکاری بیشتر در امور خیر است.
وی از واگذاری مدیریت صندوق های کوچک منازل، معابر عمومی و ادارات به عنوان اولین امور محوله به مراکز نیکوکاری نام برد و اظهار کرد: ۱۰۰ درصد کمک های جمع آوری شده از این طریق بدست نیازمندان خواهد رسید.
شهرستان بیجار با جمعیتی حدود ۹۰ هزار نفر در شرق استان کردستان واقع شده است.

منبع خبر: http://www7.irna.ir

ارسال خبر از: عمران احمدی

عمران احمدی

عمران احمدی

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.