کد خبر : 3378
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1399 - 17:08

گرامیداشت روز شهدا در بیجار ؛ شهدا در روز شهدا میزبان راهیان نور شدند.

گرامیداشت روز شهدا در بیجار ؛ شهدا در روز شهدا میزبان راهیان نور شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کردستان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیجار در حاشیه برگزاری مراسم شهدا عنوان کرد: این مراسم همه ساله در ۲۲ اسفندماه برگزار می‌شود. علیرضا شهسواری گفت: به فرمان امام راحل این روز به عنوان روز شهدا و بنای بنیاد شهید و امور ایثارگران برای خادمی این عزیزان

برگزاری روز شهدا در بیجار
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کردستان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیجار در حاشیه برگزاری مراسم شهدا عنوان کرد: این مراسم همه ساله در ۲۲ اسفندماه برگزار می‌شود.
علیرضا شهسواری گفت: به فرمان امام راحل این روز به عنوان روز شهدا و بنای بنیاد شهید و امور ایثارگران برای خادمی این عزیزان نهاده شد و این شجره طیبه در این روز به ثبت رسید.
وی یادآور شد: این روز پاسداشتی است از رشادت و فداکاری مردان و زنانی که همه وجود خود را فدای دین و اسلام نمودند تا آینده گان در آرامش و راحتی باشند.
این برنامه میزبان نوجوانانی بود که به صورت نمادین از خیابان شهید پاشاپور تا مزار شهدا پیاده آمده بودند و در این مراسم شرکت کرده بودند.
در پایان مراسم مزار شهدای شهر بیجار گلباران و عطر افشانی شد.
منبع:
https://www.iribnews.ir/fa/news/3046715/%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%B4%D9%87%D8%AF%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%B1
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.