کد خبر : 4264
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1400 - 3:43

مدیر مؤسسه قرآنی «مصباح هدایت» شهر توپ‌آغاج مطرح کرد: «جهاد تبیین» تنها راه مقابله با تلاش دشمن برای تحریف حقایق انقلاب

مدیر مؤسسه قرآنی «مصباح هدایت» شهر توپ‌آغاج مطرح کرد: «جهاد تبیین» تنها راه مقابله با تلاش دشمن برای تحریف حقایق انقلاب

حوزه/ مدیر مؤسسه قرآنی «مصباح هدایت» شهر توپ‌آغاج گفت: دشمن می خواهد می خواهد با بالعکس نشان دادن حقایق و تحریف واقعیت ها، معادله را به سود منافع شیطانی خود تغییر دهد، لذا اینجاست که «جهاد تبیین» و حضور همه افراد در آن امری ضروری و انقلابی می شود. حجت الاسلام بهمن صفرلو در گفت

حوزه/ مدیر مؤسسه قرآنی «مصباح هدایت» شهر توپ‌آغاج گفت: دشمن می خواهد می خواهد با بالعکس نشان دادن حقایق و تحریف واقعیت ها، معادله را به سود منافع شیطانی خود تغییر دهد، لذا اینجاست که «جهاد تبیین» و حضور همه افراد در آن امری ضروری و انقلابی می شود.

حجت الاسلام بهمن صفرلو در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: در سال های اخیر به نوعی شاهد اشارات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره جایگاه «جهاد تبیین» بوده ایم که اهمیت این موضوع را می رساند.

مدیر مؤسسه قرآنی «مصباح هدایت» شهر توپ‌آغاج گفت: امروز همه در جهاد تبیین نقش داریم و باید به خوبی به وظیفه خود عمل کنیم.

حجت الاسلام صفرلو ادامه داد: «جهاد تبیین» مقوله ای نیست که در دهه های اخیر مطرح شده باشد، با مراجعه به قرآن کریم و سوره مبارکه «عصر» به عینه شاهد این موضوع هستیم، خداوند در سوره عصر می فرماید: « انسان همواره در خسران است به شرط آنکه اهل ایمان باشد، به عمل صالح مبادرت کند و تواصی به حق و تواصی به صبر را نیز در پیش گیرد».

مدیر مؤسسه قرآنی «مصباح هدایت» شهر توپ‌آغاج اظهار کرد: خداوند در سوره عصر در بحث جهاد تبیین همه ما را مخاطب قرار می دهد و به نوعی می توان گفت که جهاد تبیین یک واجب عینی است نه واجب کفایی.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز در جهاد تبیین یک توصیه عام دارند تا همه بسیج شوند، اظهار کرد: زمانی که «جهاد» مطرح می شود بی گمان در طرف مقابل دشمنان قرار دارند؛ دشمن دست به هر کاری می زند که چهره رحمانی اسلام و این انقلاب را به گونه ای مزورانه تحریف کند.

حجت الاسلام صفرلو خاطرنشان کرد: دشمن در این مبارزه به دنبال استفاده از سلاح و تسلیحات نظامی نیست، بلکه می خواهد با بالعکس نشان دادن حقایق و تحریف واقعیت ها، معادله را به سود منافع شیطانی خود تغییر دهد، لذا اینجاست که «جهاد تبیین» و حضور همه افراد در آن امری ضروری و انقلابی می شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.