کد خبر : 4642
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 - 7:29

فرمانده سپاه بیجار: شهدا چراغ راه سعادت انسان به سوی کمال هستند

فرمانده سپاه بیجار: شهدا چراغ راه سعادت انسان به سوی کمال هستند

بیجار- فرمانده سپاه بیجار گفت: شهدا چراغ راه و مسیر روشن سعادتمندی و انسان هستند که با تاسی از آنان می‌توانیم در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی قدم برداریم. به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین رجب‌پور عصر دوشنبه در مراسم یادواره شهدا که به مناسبت هفته دفاع مقدس در روستای خاندان قلی شهرستان بیجار برگزار شد اظهار

شهدا چراغ راه سعادت انسان به سوی کمال هستند

بیجار- فرمانده سپاه بیجار گفت: شهدا چراغ راه و مسیر روشن سعادتمندی و انسان هستند که با تاسی از آنان می‌توانیم در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی قدم برداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین رجب‌پور عصر دوشنبه در مراسم یادواره شهدا که به مناسبت هفته دفاع مقدس در روستای خاندان قلی شهرستان بیجار برگزار شد اظهار داشت: ۳۴ شهید اهل سنت در شهرستان بیجار خون پاک خود را نثار انقلاب اسلامی ایران کردند تا امروز نوجوان و جوانان ما در مدارس و دانشگاه‌ها درس ایستادگی و عزت بیاموزند.

وی افزود: حافظه تاریخی مردم فراموش نمی‌کند که چگونه دشمنان اسلام علیه همین مردم هشت سال جنگ را تحمیل کردند و پس از شکست از ایستادگی ملت، با تحریم و ترور و اغتشاش و ناامنی به میدان آمده است.

سرهنگ پاسدار رجب‌پور ادامه داد: ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید که با بصیرت دینی و اعتقادی تقدیم انقلاب شده است، امروز هم مسیر را برای دانش آموزان نسل چهارم و پنجم انقلاب روشن کرده است.

وی ادامه داد: امنیت امروز ملت ایران اسلامی مدیون رشادت و جهاد فی سبیل الله مردان و زنانی است که از جان و مال خود گذشتند.

سرهنگ رجب پور تاکید کرد: اتحاد و همدلی شیعه و سنی در منطقه و در ایران اسلام مثال‌زدنی است و همین ارزش مهم خار چشم دشمنان است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از مقام خانواده‌های شهدا این منطقه تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.