کد خبر : 3923
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 - 11:32

فرماندار بیجار در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛ اختصاص ۱۰ میلیارد تومان جهت راه اندازی موزه فرش بیجار / انتقاد سازنده خبرنگاران کارگشای راه است

فرماندار بیجار در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛  اختصاص ۱۰ میلیارد تومان جهت راه اندازی موزه فرش بیجار / انتقاد سازنده خبرنگاران کارگشای راه است

علی اکبر ورمقانی فرماندار بیجار ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان بیجار با اشاره به جایگاه خبرنگاران و اهمیت خبر اظهار داشت: انتقاد سازنده خبرنگاران کارگشای کارها است. به گزارش خبرنگار بیجار بام ایران، علی اکبر ورمقانی فرماندار بیجار ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان بیجار که با حضور معاونین وی برگزار شد ضمن

علی اکبر ورمقانی فرماندار بیجار ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان بیجار با اشاره به جایگاه خبرنگاران و اهمیت خبر اظهار داشت: انتقاد سازنده خبرنگاران کارگشای کارها است.

به گزارش خبرنگار بیجار بام ایران، علی اکبر ورمقانی فرماندار بیجار ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان بیجار که با حضور معاونین وی برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار  اظهار داشت: در طول چند سال کاری خود از انتقاد سازنده خبرنگاران استقبال کرده ام زیرا معتقدم انتقاد سازنده کار گشای کار است.

 وی افزود: علاوه بر جوابگویی به موقع سوالات خبرنگاران به پیام های مردم در فضای مجازی هم بی تفاوت نبودم و در تا جایی که امکان داشته پاسخگو بودم.

 تغییر دولت هیچ تاثیری بر عملکردم ندارد، با تمام توان کار میکنم

 ورمقانی گفت: نیروی نظام جمهوری اسلامی ایران هستم و با تمامتوان و انگیزه مضاعف به کار ادامه می دهم و تغییر هیچ دولتی تاثیری بر عملکردم نداشته و به برکت خون شهدا خادم مردم هستیم.

 فرماندار بیجار در ادامه در خصوص علت تعلل در پروژه پتروشیمی کردستان اظهار داشت: همانطور که استاندار کردستان در مراسم افتتاح آبرسانی به  روستاها و شهرهای بیجار از سد سیازاخ هم گفتند: تمام موانع و مشکلات پروژه رفع شده، ۵۲ هکتار از اراضی روستای امیر آباد برای کلنگ زنی پروژه تملک شده و بعلت محدودیت منابع مالی صندوق توسعه ملی پروژه که در حال حاضر متوقف شده است.

 ۱۰۰ روستای شهرستان بیجار با مشکل کم آبی رو به رو است

 وی از پیشرفت پروژه های آهن اسفنجی، گندله سازی و کنستانتره در منطقه هشتاد جفت و سه راهی حسن آباد یاسوکند خبر داد و بیان داشت: تکمیل این پروژه ها روزهای خوبی را برای بیجار به ارمغان می آورد.

 ورمقانی عنوان کرد: در حال حاضر ۱۰۰ روستای شهرستان بیجار با مشکل جدی کم آبی رو به رو هستند  و اگر نزولات جوی در سال ۱۴۰۱ هم کاهش داشته باشد میزان روستاهای کم آب شهرستان بیجار به ۱۵۰ روستا می رسد.

 فرمانداربیجار بر صرفه جویی آب توسط مردم شهرستان بیجار جهت استفاده بهینه و جلوگیری از تشدید تنش آبی تاکید کرد.

 ۱۶ میلیارد هزینه کردیم کامیون داخل شهر نیاید!

 وی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به گلایه به حق مردم در خصوص تردد کامیون ها و ماشین های باری سنگین با توجه به افتتاح کمربندی چنگیز قلعه در داخل شهر بیان داشت: در سالی که در شهرستان بیجار شروع به کار کردم کمربندی چنگیز قلعه به دستور دادستانی شهرستان مسدود شده بود و با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلبارد تومان این پروژه به بهره برداری رسید تا کامیونی وارد شهر نشود.

 ورمقانی تصریح کرد: کمی کاری پلیس راهور شهرستان در اینجا مشهود است و باید با اعمال قوانین مانع تردد کامیون های باری و ماشین های سنگین به داخل شهر شوند.

 فرماندار شهرستان بیجار در خصوص فروش کارخانه گچ کردستان اظهار داشت: این طرح اگر توجیح اقتصادی هیچوقت ورشکست نمی شد.

 کارخانه گچ توجیح اقتصادی نداشت

 وی ادامه داد: شرکت گچ دارای سهامدار است وجزء شرکت‌های ورشکست شده بود و مزایده توسط سهامداران صورت گرفته و مسوولین شهرستان نقشی در فروش نداشتند و نمی توانستند داشته باشند.

 ورمقانی از تشکیل شورای تامین جهت حل این مشکل خبر داد و بیان داشت: چنانچه حقی از بیت المال ضایع شده یا نه توسط شورای تامین به دادستانی محترم شهرستان ارجاع شود.

 فرماندار بیجار عنوان کرد: آبرسانی پایدار به بیجار و یاسوکند و ۱۳۰ روستا و تامین آب پتروشیمی و بخش صنعت و کشاورزی با حضور استاندار و هیات همراه جزو پروژه های ارزشمند در توسعه شهرستان است.

 اعتباری برای پروژه کمربندی زاغه اختصاص داده نشده

 وی در خصوص پروژه گلخانه قباسرخ گفت: جلوی انتقال ماسه از پروژه قبا سرخ به خارج از شهرستان گرفته شده است و مازاد ماسه به کارخانه آسفالت بیجار منتقل شده است شاید منافع شخصی بعضی‌ها صدای بعضی دیگر را درآورده است.

 ورمقانی تاکید کرد: با نماینده محترم شهرستان هیچ مشکلی نداشته و ندارم و فرمانداری و کلیه ادارات شهرستان با نماینده محترم تا مادامیکه دغدغه حل مشکلات مردم باشد با کمال میل و برحسب وظیفه قانونی همکاری میکنند و تاکنون هیچ گزارشی از طرف نماینده محترم به فرمانداری مبنی بر کارشکنی ادارات منعکس نشده است

 وی تاکید کرد: حتی یک ریال هم اعتبار تا امروز ۱۷مرداد ۱۴۰۰ برای اجرای کمربندی زاغه تامین نشده است.

 فرماندار بیجار از تامین ۱۰میلیارد تومان اعتبار توسط استاندار و مدیر سازمان برنامه وبودجه کردستان جهت اتمام پروژه موزه فرش شهرستان بیجار خبر داد.

 در پایان این نشست از خبرنگاران شهرستان بیجار تجلیل شد.

 منبع:

http://bijarbameiran.com/news/4366/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5-10-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D9%87%D8%AA-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%B2%D9%87-%D9%81%D8%B1%D8%B4-%D8%A8%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%B1-_-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%D9%86%DA%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B4%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA.html

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.