کد خبر : 3990
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 4:28

ظرفیت های شهرستان بیجار برای توسعه کردستان مدنظر قرار گیرد

ظرفیت های شهرستان بیجار برای توسعه کردستان مدنظر قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی  در جریان سفر به شهر بیجار با امام جمعه این شهر دیدار کرد و گفت: بیجار یکی از شهرستان‌های مستعد در استان کردستان است که با ظرفیت‌های بی شمار کشاورزی و معدنی خود می‌تواند محور توسعه استان باشد. وی افزود: انتظار می‌رود مسئولان اجرایی و کارکنان دولت و دیگر نهادها در این شهرستان با همت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی  در جریان سفر به شهر بیجار با امام جمعه این شهر دیدار کرد و گفت: بیجار یکی از شهرستان‌های مستعد در استان کردستان است که با ظرفیت‌های بی شمار کشاورزی و معدنی خود می‌تواند محور توسعه استان باشد.

وی افزود: انتظار می‌رود مسئولان اجرایی و کارکنان دولت و دیگر نهادها در این شهرستان با همت و تلاشی مضاعف زمینه را برای بالفعل کردن این استعدادهای بالقوه فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: علی رغم این ظرفیت‌ها متأسفانه شاهد محرومیت‌ها و کاستی‌هایی نیز در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان هستیم که باید هرچه زودتر برای رفع این مشکلات چاره اندیشی شود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: خوشبختانه رویکرد دولت سیزدهم، امیدآفرینی و توجه به مشکلات مردمی است و در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور رئیس جمهور و هیأت دولت در استان کردستان خواهیم بود.

امام جمعه بیجار نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت این شهرستان ارائه کرد و خواستار توجه ویژه نماینده ولی فقیه و مسئولان استانی برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم در مناطق محروم بیجار شد.

منبع:

https://khabarban.com/a/33086952

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.