کد خبر : 4638
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1402 - 10:09

رئیس اداره دامپزشکی بیجار خبر داد؛ اردوی جهادی دامپزشکی «مرصاد» در بخش کرانی بیجار برگزار شد

رئیس اداره دامپزشکی بیجار خبر داد؛ اردوی جهادی دامپزشکی «مرصاد» در بخش کرانی بیجار برگزار شد

«اسکندری» گفت: اردوی جهادی دامپزشکی «مرصاد» با حضور ۲۵ جهادگر دامپزشک با هدف ارائه خدمت بی‌منت و محرومیت‌زدایی در چهار حوزه واکسیناسیون درمان، سمپاشی، آموزش و ترویج دامپروری در بخش کرانی بیجار برگزار شد. به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «هادی اسکندری» رئیس اداره دامپزشکی بیجار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اردوی جهادی دامپزشکی «مرصاد» با

«اسکندری» گفت: اردوی جهادی دامپزشکی «مرصاد» با حضور ۲۵ جهادگر دامپزشک با هدف ارائه خدمت بی‌منت و محرومیت‌زدایی در چهار حوزه واکسیناسیون درمان، سمپاشی، آموزش و ترویج دامپروری در بخش کرانی بیجار برگزار شد.

اردوی جهادی دامپزشکی «مرصاد» در بخش کرانی بیجار برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «هادی اسکندری» رئیس اداره دامپزشکی بیجار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اردوی جهادی دامپزشکی «مرصاد» با حضور ۲۵ جهادگر دامپزشک با هدف ارائه خدمت بی‌منت و محرومیت‌زدایی در چهار حوزه واکسیناسیون درمان، سمپاشی، آموزش و ترویج دامپروری در بخش کرانی بیجار برگزار شد.

وی افزود: به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و تامین دارویی تیم دامپزشکی بیش از ۵۰ دام ویزیت و درمان شدند، همچنین تامین دارویی مورد نیاز دامداران مستمند نیز صورت گرفته است.

اسکندری خاطرنشان کرد: در راستای آموزش و ترویج دامپروری نیز دامپزشکان همراه تیم اقدام به اهمیت واکسیناسیون و جلوگیری از بیماری‌های دامی و بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و دام و شیوع بیماری‌های شایع منطقه و راه‌های جلوگیری از آن پرداختند. سمپاشی رایگان بدن دام نیز در چند روستا به همت شبکه دامپزشکی شهرستان بیجار انجام شد.

«محمدرضا وحدانی» مسئول تیم جهادی دامپزشکی مرصاد نیز در حاشیه این برنامه گفت: بیش از ۴۰ هزار دوز واکسن شامل ۲۲ هزار دوز واکسن تب برفکی دام بزرگ و کوچک و ۲۰ هزار دوز واکسن نیوکاسل خوراکی طیور بومی تزریق شده است. ۳۰ روستا زیرپوشش این تیم قرار گرفته و وسعت کاری تیم بیش از ۲ هزار کیلومتر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.