کد خبر : 3796
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 خرداد 1400 - 18:01

حضور جناب آقای مهندس علیرضا زندیان نماینده محترم شهرستان بیجار در روستای سیدحسین

حضور جناب آقای مهندس علیرضا زندیان نماینده محترم شهرستان بیجار در روستای سیدحسین

امروز یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ در سالروز شهارت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام،  برادر گرامی جناب آقای مهندس علیرضا زندیان نماینده محترم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی با حضور هیاتی از روستای سیدحسین بازدید نمودند. در این حضور ضمن بازدید از تنها محور مواصلاتی روستای سیدحسین که به طول ۱۳ کیلومتر تا جاده اصلی

امروز یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ در سالروز شهارت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام،  برادر گرامی جناب آقای مهندس علیرضا زندیان نماینده محترم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی با حضور هیاتی از روستای سیدحسین بازدید نمودند.

در این حضور ضمن بازدید از تنها محور مواصلاتی روستای سیدحسین که به طول ۱۳ کیلومتر تا جاده اصلی که از طریق روستاهای کهیل و چقورقشلاق به جاده بیجار – زنجان می رسد، حدود ۶ کیلومتر از این جاده تا روستای چقورقشلاق آسفالت شده و مابقی جاده تا روستای سیدحسین کماکان خاکی است و تردد اهالی را به روستاها و شهرهای اطراف با سختی و مشکلاتی روبرو نموده است. مخصوصا در واقع بارندگی و فصل سرما رفت و آمد مردم در این محور به سختی صورت می گیرد و اهالی منطقه در زحمت هستند.

با توجه به صحبت های امروز اهالی محترم روستای سیدحسین با جناب آقای مهندس زندیان و قول مساعد ایشان، امیدواریم در روزهای آینده شاهد عملیاتی شدن آسفالت جاده باشیم.

سایت روستای سیدحسین ضمن تقدیر و تشکر از حضور ارزشمند برادر ارجمند جناب آقای مهندس زندیان، آرزوی صحت، سلامتی و توفیق روزافزون برای تمامی خادمین به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند منان مسالت دارد.

با احترام

حسن صفیاری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.