کد خبر : 4662
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 - 14:15

امام جمعه بیجار: مهمانی امت احمد دشمنان را مایوس کرد

امام جمعه بیجار: مهمانی امت احمد دشمنان را مایوس کرد

بیجار- امام جمعه بیجار گفت: حضور پرشور و گسترده مردم بیجار در مهمانی امت احمد موجب نا امیدی دشمنان شد و مردم بیجار در این آیین بزرگ خوش درخشیدند. به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام خورشیدی در آئین تجلیل از عوامل اجرایی مهمانی امت احمد که در مجتمع فرهنگی نور بیجار برگزار شد، اظهار کرد: این آئین

مهمانی امت احمد دشمنان را مایوس کرد

بیجار- امام جمعه بیجار گفت: حضور پرشور و گسترده مردم بیجار در مهمانی امت احمد موجب نا امیدی دشمنان شد و مردم بیجار در این آیین بزرگ خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام خورشیدی در آئین تجلیل از عوامل اجرایی مهمانی امت احمد که در مجتمع فرهنگی نور بیجار برگزار شد، اظهار کرد: این آئین در راستای پاسداشت خدماتی که در ماه مولود انجام شد برگزار شده و اقداماتی که صورت گرفته شایسته تقدیر است.

وی افزود: کار برای خدای متعال اهمیت بالایی دارد و زمانی کاری برای خدا انجام شود اجر و پاداش بالایی دارد.

حجت‌الاسلام خورشیدی ضمن تقدیر از برپایی موکب‌های شهرستان بیجار در مراسم مذهبی بیان داشت: خدمت در موکب‌ها دارای اهمیت بالایی است و در شهرستان بیجار شاهد برپایی موکب‌های بسیار خوب در اربعین حسینی چه در کربلای معلی و چه در مسیر زوار حسینی در سطح شهر بودیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه مراسم بزرگ امت احمد با شکوه بالا و حضور گسترده مردم مؤمن و خداجو برگزار شد و در این مهمانی بزرگ موکب شهرستان بیجار خوش درخشید و مورد استقبال بسیار خوب مردم قرار گرفت.

حجت‌الاسلام خورشیدی به اهمیت خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: کاری که برای خدا انجام شود اجر و پاداش بالایی دارد و در مهمانی بزرگ امت احمد شاهد خدمت‌رسانی خوب موکب‌داران بیجاری بودیم.

وی اضافه کرد: یک نمونه دیگر این موکب‌داری خوب در جشن وحدت و امنیت در بیجار برپا شد که با حضور و استقبال پرشور مردم همراه بود.

امام جمعه بیجار تصریح کرد: برپایی موکب‌های مردمی با این میزان از استقبال و رضایت مردم از اخلاص در کار مسئولان و خادمین نشأت می‌گیرد و این کارها رضایت و قرب پروردگار را به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های مذهبی و دینی اهمیت زیادی دارد و خوشبختانه در بین مسؤلین و مردم شهرستان بیجار اتحاد بسیار خوبی وجود دارد و ما امیدواریم این روند همچنان ادامه پیدا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.