کد خبر : 2118
تاریخ انتشار : شنبه 15 اردیبهشت 1397 - 8:38

۱۰۹ معلم شاخص در کردستان انتخاب شدند

۱۰۹ معلم شاخص در کردستان انتخاب شدند

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان و دبیرستاد بزرگداشت مقام معلم استان گفت: ۱۰۹ معلم استان براساس شاخص های در نظر گرفته شده برای تجلیل در هفته معلم انتخاب شدند. طالب محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بعد از ابلاغ دستورالعمل معلمان برتر به

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان و دبیرستاد بزرگداشت مقام معلم استان گفت: ۱۰۹ معلم استان براساس شاخص های در نظر گرفته شده برای تجلیل در هفته معلم انتخاب شدند.

طالب محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بعد از ابلاغ دستورالعمل معلمان برتر به واحد های اداری و آموزشی و اعلام داوطلبی توسط معلمان، از میان افراد دارای شرایط، ۹۶ نفر به عنوان معلم برتر شهرستانی و ۱۳ نفر نیز به عنوان معلم برتر استانی انتخاب شدند.
وی افزود: خلیل شهیدیان و حافظ رنجبر از ناحیه دو سنندج، شوبو عبدالرحیمی و سامان عزیزی از ناحیه یک سنندج، معصومه رمضان نژاد از دهگلان، کامران محمدی از بانه، غلامرضا صادقی از بیجار، آزاده فیضی از کلاترزان، رضا بیگی از دیواندره، علی مصطفی زاده از مریوان، حمدی ردایی از سروآباد، موسی شریفی از قروه و مهدی میرزاپور از منطقه کرانی معلمان برتر استانی هستند.
دبیرستاد بزرگداشت مقام معلم در کردستان گفت: معلمان برتر استان در سال تحصیلی جاری در ۱۲ محور شامل، ایثارگری، پژوهشگری، پیشکسوت، جشنواره های علمی، غیردولتی، فن آور و خلاق، قرآنی، قهرمان، ماهر و توانا، معلم یار، معلمان هنرمند و ویژه انتخاب شده اند.
به گفته وی در فرآیند انتخاب معلم برتر سال ۹۷-۹۶ از تمامی شهرستان ها و مناطق استان ۲۱۷ پرونده دریافت شد که از این تعداد ۱۰۹ نفر به عنوان معلمان برتر استانی و شهرستانی انتخاب شدند.
محمدی همچنین با اشاره به اهداف برگزاری هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: نهادینه سازی تکریم و تجلیل از مقام والای معلم و تعمیق مرجعیت و اثربخشی وی در جامعه و ارتقای اعتماد به نفس، خودباوری و انگیزه خدمت معلمان در حیطه های تربیتی، آموزشی و پژوهشی از مهمترین اهداف بزرگداشت مقام معلم است.
در سال تحصیلی گذشته ۱۸۷ نفر معلم در استان به عنوان برتر شهرستانی و ۱۲ نفر نیز به عنوان برتر استانی انتخاب شدند.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت با عنوان هفته معلم نامگذاری شده است.

منبع: http://www.irna.ir/fa/News/82905379

تهیه و تنظیم: حسن صفیاری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسن صفياري شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۲۶

این انتخاب شایسته و بجا را به برادر ارجمند و بزرگوارمان جناب آقای کربلایی مهدی میرزاپور و جامعه فرهنگی منطقه تبریک عرض می‌نمایم.
آروزی موفقیت و سربلندی برای تمامی معلمان زحمتکش و تلاشگر عرصه علم و تربیت را از درگاه خداون سبحان خواستارم.
با احترام
حسن صفیاری