کد خبر : 4679
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آبان 1402 - 14:31

امام جمعه شهرستان بیجار: شهدای دانش‌آموز حق بزرگی بر گردن ما دارند

امام جمعه شهرستان بیجار: شهدای دانش‌آموز حق بزرگی بر گردن ما دارند

حجت‌الاسلام خورشیدی با بیان اینکه شهدای دانش‌آموز حق بزرگی بر گردن ما دارند، گفت: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور و یکی از اقشار موثر همواره در جامعه نقش‌آفرین بوده‌اند. به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «علی خورشیدی» امام جمعه بیجار در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموز این شهرستان ضمن محکوم کردن حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی و کودک‌کش

حجت‌الاسلام خورشیدی با بیان اینکه شهدای دانش‌آموز حق بزرگی بر گردن ما دارند، گفت: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور و یکی از اقشار موثر همواره در جامعه نقش‌آفرین بوده‌اند.

شهدای دانش‌آموز حق بزرگی بر گردن ما دارند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «علی خورشیدی» امام جمعه بیجار در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموز این شهرستان ضمن محکوم کردن حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی و کودک‌کش اسرائیلی به غزه، اظهار داشت: با دیدن صحنه جنایت‌ها دل هر آزاده‌ای به درد می‌آید و اینجاست که باید قدردان امنیت کشورمان باشیم.

وی افزود: دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان کشور و یکی از اقشار موثر همواره در جامعه نقش‌آفرین بوده‌اند.

امام جمعه بیجار با تاکید بر اینکه شهدای دانش‌آموز حق بزرگی بر گردن ما دارند، گفت: دانش‌آموزان شهید با حمله رژیم بعثی به کشور احساس وظیفه کردند و درس و مدرسه را برای دفاع از کشور خود رها کردند و عازم جبهه‌ها شدند.

سرهنگ «حسین رجب‌پور» فرمانده سپاه بیجار نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هفته بسیج دانش‌آموزی یادآور شهامت؛ رشادت و ایثار دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: امروز همزمان با سالروز شهادت شهید دانش‌آموز ۱۳ ساله فهمیده اینجا گرد هم آمده‌ایم با شهدا عهد و پیمان ببندیم راه آن‌ها را ادامه می‌دهیم.

فرمانده سپاه بیجار ادامه داد: در دوران دفاع مقدس زمانی که رژیم تا بن دندان مسلح به خاک کشورمان تجاوز کرد دانش‌آموزان با تقدیم جان خود نگذاشتند یک وجب از این خاک مرز و بوم به دست بیگانگان بیفتد.

در پایان این مراسم دانش‌آموزان با گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدای بیجار با مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.