کد خبر : 4100
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آذر 1400 - 9:35

فرماندهی که برای تسلیت و تبریک شهادت پاسدارانش راهی بیجار شد؛ حضور سردار حاجی زاده در منزل شهدای خدمت بیجار+عکس

فرماندهی که برای تسلیت و تبریک شهادت پاسدارانش راهی بیجار شد؛  حضور سردار حاجی زاده در منزل شهدای خدمت بیجار+عکس

سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده شهیدان خدمت هوافضای بیجار دیدار و گفتگو کرد. به گزارش خبرنگار بیجار بام ایران، سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در شهر بیجار با خانواده شهیدان خدمت دیدار و گفتگو کرد. وی در این دیدارها ضمن تسلیت و

سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده شهیدان خدمت هوافضای بیجار دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار بیجار بام ایران، سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در شهر بیجار با خانواده شهیدان خدمت دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدارها ضمن تسلیت و تبریک شهادت فرزندان هوا فضای استان کردستان افزود: این عزیزان در راه خدمت به فیض شهادت نائل آمده اند و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

سردار حاجی زاده گفت: این عزیزان در ماموریت های زیادی حضور داشتند و به گفته فرمندهان و دوستان شهادت ارزوی دیرینه آنها بود.

فرمانده هوا فضای فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: به اذعان خانواده و دوستان این پنج شهید، شهادت خود را خبر داده بودند و به آرزوی خود یعنی شهادت در راه خدمت رسیدند.

وی ادامه داد: امروز امنیت کشور مثال‌زدنی است و ما لزومی ندارد درباره حد توانمان حرف بزنیم چون به اندازه کافی دشمنان این را می‌گویند.

سردار حاجی زاده خاطر نشان کرد: قدرتی که امروز فراهم شده، نتیجه راه و روش فرهنگ شهدایی است که مسیر خود را مشخص کردند و در آن راه قدم نهادند.

 لازم به ذکر است پنج تن از پاسداران هوا فضای شهرستان بیجار پاسداران آرش زارع، علی اصغر دولت پور، محسن زینتی فر، رحیم ترکمندی و مصطفی حاجمیر در تاریخ ۲۳ آبان که عازم محل خدمت خود در شهر بانه بودند در سانحه تصادف به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.

 

 

منبع:

http://bijarbameiran.com/news/4609/%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%AD%D8%A7%D8%AC%DB%8C-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%B4%D9%87%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A8%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%B1+%D8%B9%DA%A9%D8%B3.html

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.