کد خبر : 4754
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 14:55

وَأَمۡرُهُمۡ شُورَىٰ بَیۡنَهُمۡ

وَأَمۡرُهُمۡ شُورَىٰ بَیۡنَهُمۡ

نهم اردیبهشت ماه روز شوراها گرامی باد نهم اردیبهشت ماه مصادف است با روز شوراها که در تقویم رسمی جمهوری اسلامی به این نام نهاده شده است. این نامگذاری فرصتی است مناسب برای تشکر و قدردانی از زحمات این نهاد پر تلاش است. شورا یک اصل عقلی است و آموزه های دین اسلام در کتاب و

نهم اردیبهشت ماه روز شوراها گرامی باد

نهم اردیبهشت ماه مصادف است با روز شوراها که در تقویم رسمی جمهوری اسلامی به این نام نهاده شده است. این نامگذاری فرصتی است مناسب برای تشکر و قدردانی از زحمات این نهاد پر تلاش است.

شورا یک اصل عقلی است و آموزه های دین اسلام در کتاب و سنت نیز بر درستی آن صحه گذاشته اند. از آنجایی که جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر آراء عموم مردم اداره می شود در کنار انتخاب رئیس جمهوری، نمایندگان شهر انتخاب اعضای شورا شهر نیز بر عهده مردم است.

شورا یکی از ارکان تصمیم گیری و اداره امور کشور عنوان شده است به همین خاطر در راستای پیام تاریخی امام خمینی (ره) و برای گرامی داشت و قدردانی از زحمات اعضای محترم این شورای مردمی روز نهم اردیبهشت به عنوان روز شورا در تقویم کشورمان نام گذاری شد.

بی شک شوراها بی واسطه ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند، المانی از احترام و اکرام به شخصیت و هویت انسان و مردم عزیز ایران… یقیناً خدمت بی منت به ملت عزیز ایران اسلامی در لباس عضویت در شوراها، توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است که باید از لحظه لحظه آن در راستای عمل به وظایف قانونی خود استفاده ببرند.

این روز را به تمامی خادمان صدیق این مرز و بوم مخصوصا شوراهای عزیز و خدوم شهر و روستا تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

با احترام

حسن صفیاری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.