کد خبر : 717
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1395 - 9:19

مشکلات سوخت کشاورزان پس از سال‌ها مرتفع نشده است

مشکلات سوخت کشاورزان پس از سال‌ها مرتفع نشده است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درخصوص بی‌توجهی نسبت به سوخت کشاورزان به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد. دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۶ مشکلات سوخت کشاورزان پس از سال‌ها مرتفع نشده است به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سید محمد بیاتیان در نشست علنی امروز (دوشنبه ۱۶ فروردین‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درخصوص بی‌توجهی نسبت به سوخت کشاورزان به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد.
دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۶
مشکلات سوخت کشاورزان پس از سال‌ها مرتفع نشده است

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سید محمد بیاتیان در نشست علنی امروز (دوشنبه ۱۶ فروردین‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تاکید بر تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد: پس از سال‌ها و تذکرات جدی نمایندگان مشکل سوخت کشاورزان حل نشده است، کشاورزان همچنان درگیر کاغذبازی اداری برای دریافت ۵۰۰ لیتر سوخت هستند.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی به وزیر ورزش و جوانان تذکر داد و گفت: متاسفانه همه وعده‌های این وزیر کذب و دروغ بوده و از ایشان بعید است که به‌عنوان یک مسلمان و استاد دانشگاه به نمایندگان و مردم دروغ گوید.

وی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکر داد و گفت: در حال حاضر بودجه‌های قطره‌چکانی شهرستان‌های محروم قطع شده است که این موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن به وزیر بهداشت درخصوص بی‌توجهی نسبت به خرید تجهیزات بیمارستان و بیمار تذکر داد و در ادامه گفت: وزیر کشور نیز باید درخصوص متوقف شدن تقسیمات کشوری ملاحظه کند./
منبع خبر:http://khabarfarsi.com/ext/16180462
تهیه و تنظیم: حسن صفیاری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.