کد خبر : 66
تاریخ انتشار : جمعه 23 بهمن 1394 - 1:32

گزارش اجمالی از نتایج جلسات اول و دوم هم اندیشی سیدحسینی ها

گزارش اجمالی از نتایج جلسات اول و دوم هم اندیشی سیدحسینی ها

  گزارش اجمالی از نتایج جلسات اول و دوم هم اندیشی سیدحسینی ها   گزارش اجمالی از نتایج جلسات اول و دوم، گزارش کارهای انجام شده در روستا، پیگیری مشکلات از مراجع مختلف، شناسایی مشکلات و اولویت آنها از جمله برنامه هایی بود که در رونمایی سایت به اطلاع حضار رسید: اولین جلسه سیدحسینی ها

 

گزارش اجمالی از نتایج جلسات اول و دوم هم اندیشی سیدحسینی ها

 

گزارش اجمالی از نتایج جلسات اول و دوم، گزارش کارهای انجام شده در روستا، پیگیری مشکلات از مراجع مختلف، شناسایی مشکلات و اولویت آنها از جمله برنامه هایی بود که در رونمایی سایت به اطلاع حضار رسید:
اولین جلسه سیدحسینی ها در ۱۷ مهر ماه ۱۳۹۴ در هیئت حسین جان امیریه تشکیل شد، تصمیمات ذیل اتخاد و نتایج ارزشمندی به همراه داشت:
اول اینکه مبلغ قابل توجهی برای امر خیری، عزیزان متعهد شدند و آن را تامین نمودند که خدا را شکر، مشکلی از مشکل عزیزمان مرتفع گردید. تصمیم گرفته شد برای روستا گروه و سایت داشته باشیم که برادر ارجمندمان جناب آقای ناصر خدامرادی زحمت کشیدند گروه سیدحسینها رو در شبکه اجتماعی تلگرام راه اندازی نمودند که اکنون بیش از سی نفر از هم روستاییهایمان عضو این گروه هستند و برادر بزرگوارمان جناب آقای مهندس عیسی عباسی هم زحمت ایجاد سایت رو کشیدند که کار بسیار ارزشمند و قابل تقدیری است که جناب ایشان آن را به سرانجام رساندند. الان روزانه بیش از صد نفر از سایت بازدید می کنند.
دومین جلسه در ۴ دی ماه ۱۳۹۴ در هیئت حسین جان امیریه تشکیل شد. در این جلسه تصمیم گرفته شد سیدحسینها، هیئت یا حسینیه ایی تشکیل بدهند که برای این منظور جناب آقای ولی الله یارمحمدی ۲۰۰ متر زمین اهداء نمودند.

تهیه و تنظیم، دبیر جلسه: حسن صفیاری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.