کد خبر : 4017
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1400 - 11:09

مدیرکانون فرهنگی نورالثقلین بیجار: فعالیت‌های قرآنی با مشارکت بچه‌های مسجدی در روستای بیانلو برگزار شد

مدیرکانون فرهنگی نورالثقلین بیجار: فعالیت‌های قرآنی با مشارکت بچه‌های مسجدی در روستای بیانلو برگزار شد

مدیرکانون فرهنگی نورالثقلین شهرستان بیجار گفت: فعالیت‌های قرآنی این کانون فرهنگی هنری با مشارکت بچه‌های مسجدی در روستای بیانلو از توابع شهرستان بیجار برگزار شد.  عبدالله جمادیان مدیرکانون فرهنگی نورالثقلین شهرستان بیجار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با اشاره به فعالیت‌های کانون نورالثقلین شهرستان بیجار اظهار کرد: این کانون فرهنگی در راستای ترویج فعالیت‌های

مدیرکانون فرهنگی نورالثقلین شهرستان بیجار گفت: فعالیت‌های قرآنی این کانون فرهنگی هنری با مشارکت بچه‌های مسجدی در روستای بیانلو از توابع شهرستان بیجار برگزار شد.
 عبدالله جمادیان مدیرکانون فرهنگی نورالثقلین شهرستان بیجار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با اشاره به فعالیت‌های کانون نورالثقلین شهرستان بیجار اظهار کرد: این کانون فرهنگی در راستای ترویج فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در روستای بیانلو اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن کریم کرد.

وی افزود: در ایام تابستان امسال این کانون فرهنگی هنری با برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم با همراهی و مشارکت بچه‌های مسجدی روستای بیانلو فعالیت تابستانی خود را به انجام رساند.

مدیرکانون فرهنگی نورالثقلین شهرستان بیجار اعلام کرد: این دوره‌های آموزشی شامل کلاس‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم بود که با استقبال کودکان، نوجوانان و جوانان روستای بیانلو از توابع شهرستان بیجار همراه بود.

جمادیان اضافه کرد: علاوه بر کلاس‌های قرآنی غبارروبی مزار شهدا و آشنایی بچه‌های مسجدی روستای بیانلو با تلاش و ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز انجام شد.

وی تصریح کرد: تلاش براین است تا با استمرار کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف از جمله قرآن و احکام زمینه پرورش استعداد بچه‌های مسجدی روستای بیانلو را فراهم کنیم.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری نورالثقلین در مسجد امیرالمومنین روستای بیانلو از توابع شهرستان بیجار فعالیت دارد.

منبع:

http://shabestan.ir/detail/News/1101736
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.