کد خبر : 3825
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 - 4:54

حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار : زمینه‌های آموزش مجازی در موسسات و خانه های قرآن تقویت شود

حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار : زمینه‌های آموزش مجازی در موسسات و خانه های قرآن تقویت شود

به گزارش «خبربان» و به نقل از شبستان رئیس اداره تبلیغاتاسلامی بیجار با تاکید بر تقویت زمینه آموزشمجازی گفت: وضعیت کرونا و پایان آن نامشخص است بنابراین باید زمینه‌های آموزش مجازی در موسسات و خانه های قرآن تقویت شود. حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان، ضمن تاکید بر تقویت بستر های آموزش

حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان، ضمن تاکید بر تقویت بستر های آموزش مجازی اظهار کرد: شریط کرونایی بسیاری از بخش‌ها به‌ویژه بخش آموزش را تحت تأثیر خود قرار داده است بنابراین لازم است تا پایان این اپیدمی در راستای ارتقا آموزش مجازی تلاش کرد.

 

وی افزود: باید اساتید و مربیان قرآن کریم اجازه ندهند که کرونا بر مسائل آموزشی قرآن آموزان تأثیرگذار باشد و در این راستا متولیان امر باید نسبت به این وضعیت، حساسیت خاص داشته باشند تا به امید خدا وضعیت به حالت عادی برگردد.

 

حجت‌الاسلام مختاری نیا به اهمیت آموزش و فعالیت در بستر فضای مجازی اشاره کرد و گفت: کسب مهارت در بحث فضای مجازی نه تنها در این شرایط می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد، بلکه بعد از پایان دوران کرونا نیز زمینه‌ای برای نشر معارف و تعالیم اسلامی باشد.

 

وی عنوان کرد: انتظار می‌رود با فعالیت بیش از پیش مؤسسات و خانه‌های قرآنی در بستر فضای مجازی شاهد ترویج فرهنگ دینی و آموزه‌های قرآنی در شهرستان باشیم.

 

برگزاری کلاس تجوید قرآن کریم در ۳۰ خانه قرآن شهری و روستاییرئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار همچنین از آغاز کلاس‌های آموزش حفظ قرآن کریم ویژه خردسالان در ۳۰ خانه قرآن شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.مختاری نیا افزود: کلاس‌های آموزش حفظ قرآن کریم ویژه خردسالان در ۳۰ خانه قرآن شهری و روستایی این شهرستان به شکل مجازی برگزار می‌شود. 

وی همچنین به اهمیت قرآن‌آموزی از زمان کودکی اشاره و بیان کرد: اگر از زمان کودکی به فراگیری قرآن بپردازیم تمام آیات آن با سرشت آدمی آمیخته می‌شود و تأثیرگذاری آن بیشتر است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار عمل کردن به آموزه‌های این کتاب عظیم و انسان‌ساز را ادای دین به قرآن عنوان کرد و یادآور شد: هدف مجموعه تبلیغات اسلامی در حمایت از طرح‌های فراگیر قرآنی در واقع تبلیغ و ترویج این کتاب هدایت است.

منبع:

https://khabarban.com/a/32227925

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.