کد خبر : 3815
تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1400 - 10:22

همزمان با دهه کرامت؛ ۱۰ برنامه محوری ویژه دهه کرامت در بیجار برگزار می‌شود

همزمان با دهه کرامت؛ ۱۰ برنامه محوری ویژه دهه کرامت در بیجار برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجارگفت: همزمان با دهه کرامت بیش از ۱۰ برنامه محوری در شهر و روستا های بیجار برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان از برگزاری ۱۰ برنامه محوری همزمان با دهه کرامت در این شهرستان خبر داد و اظهار

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجارگفت: همزمان با دهه کرامت بیش از ۱۰ برنامه محوری در شهر و روستا های بیجار برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان از برگزاری ۱۰ برنامه محوری همزمان با دهه کرامت در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: دهه کرامت فرصتی برای شناخت و معرفت اهل بیت(ع) به جوانان است.

وی افزود: این مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهر و روستاها و با حضور روحانیون مستقر و هجرت برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام مختاری نیا تاکید کرد: لازم است تا شناخت و معرفت به اهل بیت(ع) باید در دهه کرامت پررنگ شود، چرا که جوانان و نوجوانان نیاز دارند که فرهنگ اهل بیت(ع) را بیشتر به آنان ارائه کنیم.

وی به اهمیت کمک به نیازمندان بالاخص درشرایط کرونایی پیش رو اشاره و اضافه کرد: کمک به نیازمندان یکی از فعالیت هایی است که باید مورد توجه باشد، چرا که این از سیره اهل بیت (ع) است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در پایان بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات یکی از مصدایق گره گشایی و خدمت کریمانه محسوب می‌شود و در همین راستا روحانیون مستقر و هجرت در روستا های این شهرستان نیز بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تاکید می‌کنند.

 منبع:

http://shabestan.ir/detail/News/1064333

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.