کد خبر : 3600
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 - 14:31

فروشگاه و پخش لوزام یدکی موتور سیکلت صادق

فروشگاه و پخش لوزام یدکی موتور سیکلت صادق

همانگونه که چندی پیش با برادر ارجمند جناب آقای صادق خواجه‌لو مدیر محترم فروشگاه و پخش لوازم یدکی انواع موتورسیکلت اعم از: هوندا ، پالس ، پولسار ، آپاچی ، NS-ARS و …. در استان البرز فعالیت می نمایند داشتیم. فروشگاه صادق در شهرستان کرج – حصارک خیابان انقلاب پائین تراز سه راهی فروردین روبروی

همانگونه که چندی پیش با برادر ارجمند جناب آقای صادق خواجه‌لو مدیر محترم فروشگاه و پخش لوازم یدکی انواع موتورسیکلت اعم از: هوندا ، پالس ، پولسار ، آپاچی ، NS-ARS و …. در استان البرز فعالیت می نمایند داشتیم.

فروشگاه صادق در شهرستان کرج – حصارک خیابان انقلاب پائین تراز سه راهی فروردین روبروی عکاسی آریا چهر قرار دارد.

جناب آقای صادق خواجه لو نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه فروش و پخش لوازم یدکی انواع موتورسیکلت، دارای تجربه ارزشمند در این بخش از صنعت موتوری است.

عزیزانی که قصد خرید و یا سوال فنی و کارشناسی در این زمینه را دارند، می توانند با شماره ۰۹۱۲۵۴۵۲۳۲۱ تماس حاصل نموده و در زمینه های مختلف با همدیگر مشورت و تبادل نظر نمایند.

با توجه به محدودیت های تردد و شرایط کرونایی، دوستانی که امکان حضور در فروشگاه را نداشته باشند، لوازم یدکی مورد نیاز بعد از ثبت سفارش به نشانی خریدار با پست پیشتاز ارسال خواهد شد.

 

 

WhatsApp Image 2021-04-23 at 15.27.22 (2)WhatsApp Image 2021-04-23 at 15.27.23 (1)WhatsApp Image 2021-04-23 at 15.27.24 (1)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.