کد خبر : 3510
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردین 1400 - 12:59

۶ طرح گردشگری در شهرستان بیجار در دست احداث است

۶ طرح گردشگری در شهرستان بیجار در دست احداث است

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان از در دست اجرا بودن شش طرح گردشگری در شهرستان بیجار خبر داد. به‌گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کردستان، آرمان وطن‌دوست گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران طرح‌های گردشگری این شهرستان در دستور کار است و به‌صورت ویژه مشکلات آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد. وطن دوست افزود: علاوه بر سه طرح در حوزه توسعه زیرساختی‌های

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان از در دست اجرا بودن شش طرح گردشگری در شهرستان بیجار خبر داد.

۶ طرح گردشگری در شهرستان بیجار در دست احداث استبه‌گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کردستان، آرمان وطن‌دوست گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران طرح‌های گردشگری این شهرستان در دستور کار است و به‌صورت ویژه مشکلات آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد.

وطن دوست افزود: علاوه بر سه طرح در حوزه توسعه زیرساختی‌های گردشگری، سه طرح گردشگری دیگر توسط بخش خصوصی در بیجار در دست احداث است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان حجم سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها را بیش از ۶۰۰میلیارد ریال برشمرد و عنوان کرد: مجتمع گردشگری لاوین، مجتمع طبیعت‌گردی و طرح گردشگری باغ سیب، سه طرح بخش خصوصی است که در صورت به بهره‌برداری رسیدن برای بیش از ۱۰۰ نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

وی به سه طرح در زمینه توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان اشاره کرد و افزود: اجرای کمپ گردشگری روستای قمچقای، ساخت سرویس بهداشتی پارک شاهد و توسعه منطقه گردشگری کوه نسار ازجمله طرح‌های دولتی با توان ایجاد اشتغال برای ۳۰ نفر به‌صورت مستقیم در بیجار است.

وطن‌دوست بر لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات توسط بانک‌های عامل به طرح‌های گردشگری تأکید کرد و یادآور شد: این معاونت برنامه‌ریزی لازم برای پیگیری و رفع مشکلات اهدای تسهیلات به طرح‌های بخش خصوصی در شهرستان بیجار را امسال پیگیری خواهد کرد.

منبع:
https://www.iribnews.ir/fa/news/3071153/%DB%B6-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D8%AD%D8%AF%D8%A7%D8%AB-%D8%A7%D8%B3%D8%AA
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.