کد خبر : 3192
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 دی 1399 - 13:28

نماینده ولی فقیه در کردستان: همه وظیفه داریم امید را به جامعه تزریق کنیم

نماینده ولی فقیه در کردستان: همه وظیفه داریم امید را به جامعه تزریق کنیم

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: با وجود اینکه کرونا و تحریم ها فشارهای زیادی بر همه ما وارد کرده است، ولی باید گفت که امروز همه وظیفه داریم که امید و روحیه را در جامعه تزریق کنیم. به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی،  در دیدار با مسئولان

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: با وجود اینکه کرونا و تحریم ها فشارهای زیادی بر همه ما وارد کرده است، ولی باید گفت که امروز همه وظیفه داریم که امید و روحیه را در جامعه تزریق کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی،  در دیدار با مسئولان و مردم شهر توپ آغاج از توابع شهرستان بیجار کردستان اظهار داشت: باید خدا را شاکر باشیم که به ما این فرصت را داده که به مردم خدمت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) دارای صفات بسیاری همانند عالمه بودند، گفت: حضرت فاطمه (س) همواره در راه و مسیر ولایت قرار داشتند و در این مسیر نیز به شهادت رسیدند و بعد از گذشت هزاران سال به الگوی بسیاری از شهدای ما در دوران هشت سال دفاع مقدس تبدیل شدند.

وی افزود: اکنون جامعه به نوعی درگیر کرونا است و همین امر بسیاری از خانواده ها را با مشکلات اقتصادی روبرو ساخته است، ولی باید در مقابل این وضعیت مقاومت کنیم و اجازه ندهیم روحیه خود را از دست بدهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه ترور شخصیت‌های علمی و نظامی ایران نشان از خشم و ناتوانی دشمنان دارد، گفت: اگر شهید سلیمانی و شهید فخری زاده به دست دشمنان به شهادت می رسند، نشان می دهد که ما داشته های بزرگی داریم که برای دشمن آزاردهنده هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی ادامه داد: با وجود اینکه کرونا و تحریم ها فشارهای زیادی بر همه ما وارد کرده است، ولی باید گفت که امروز همه وظیفه داریم امید و روحیه را در جامعه تزریق کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم همچنان وحدت و انسجام خود را در این موقعیت حفظ کنیم، زیرا هیچ چیزی بدتر و منفورتر از تفرفه و دودستگی نیست و همین عوامل باعث ایجاد مشکلات بیشتر مملکت خواهند شد.

منبع:

https://www.hawzahnews.com/news/938914/%D9%87%D9%85%D9%87-%D9%88%D8%B8%DB%8C%D9%81%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9%D9%87-%D8%AA%D8%B2%D8%B1%DB%8C%D9%82-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.