کد خبر : 2141
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 خرداد 1397 - 13:28

فرماندار شهرستان بیجار با حکم وزیر کشور منصوب شد

فرماندار شهرستان بیجار با حکم وزیر کشور منصوب شد

وزیر کشور  طی حکمی ‘علی ‌اکبر ورمقانی’ را به سمت فرماندار شهرستان بیجار در استان کردستان منصوب کرد. به گزارش خبرنگار ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، در حکم عبدالرضا رحمانی فضلی خطاب به علی‌اکبر ورمقانی آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم کردستان به سمت فرماندار

وزیر کشور  طی حکمی ‘علی ‌اکبر ورمقانی’ را به سمت فرماندار شهرستان بیجار در استان کردستان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، در حکم عبدالرضا رحمانی فضلی خطاب به علی‌اکبر ورمقانی آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم کردستان به سمت فرماندار شهرستان بیجار منصوب می شوید.
او در ادامه این حکم آورده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) موفق باشید.
ورمقانی از آبان ۹۳ فرماندار شهرستان سقز بود که به عنوان فرمانداری ویژه در استان کردستان است.
او با مدرک مهندسی عمران، علاوه بر سمت فرماندار سقز، مدیرکلی آب و فاضلاب روستایی استان کردستان و سمت هایی در تعاون روستایی و سازمان جهاد کشاورزی را نیز در سابقه مدیریتی خود دارد.
در یکی دیگر از انتصابات مدیریتی در استان، استاندار کردستان در ابلاغی کامیل کریمیان را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سقز منصوب کرد.
بهمن مرادنیا در این حکم آورده است: با عنایت به تعهد و تجربیات ارزنده جناب عالی به موجب این ابلاغ شما را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سقز منصوب می‌ نمایم.
وی در ادامه این حکم آورده است: با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری ‘مدظله ‌العالی’ و سیاست‌های رئیس جمهور محترم و دولت تدبیر و امید در انجام امور محول موفق باشید.
کریمیان پیش از این و از خرداد سال ۱۳۹۵ به عنوان معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری سقز فعالیت می کرده است.

منبع: http://www.irna.ir/fa/News/82921090

تهیه و تنظیم: حسن صفیاری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسن صفياري چهارشنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

جا دارد از خدمات ارزشمند و ماندگار جناب آقای مهندس بیژن زندیه در دوران تصدی فرمانداری بیجار تقدیر و تشکر نمائیم و انتصاب جناب آقای مهندس ورمقانی را به فرمانداری بیجار تبریک عرض کنیم و آرزوی موفقیت برای جناب ایشان در مسیر اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی که همانا خدمت به مردم متدین و ولایتمدار است، را داریم.
با احترام
حسن صفیاری