کد خبر : 2090
تاریخ انتشار : جمعه 7 اردیبهشت 1397 - 10:57

حجت الاسلام حمید بهرام پور معاون تهذیب مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) سفیران هدایت ولیعصر(عج) بیجار: آموزش امداد و نجات و کمک های اولیه به طلاب بیجاری

حجت الاسلام حمید بهرام پور معاون تهذیب مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) سفیران هدایت ولیعصر(عج) بیجار: آموزش امداد و نجات و کمک های اولیه به طلاب بیجاری

با برگزاری یک کارگاه ۲ روزه؛ آموزش امداد و نجات و کمک های اولیه به طلاب بیجاری حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) سفیران هدایت ولیعصر(عج) بیجار  از برگزاری کارگاه آموزش امداد و نجات و کمک های اولیه، برای طلاب این مدرسه خبر داد. حجت الاسلام حمید بهرام پور در گفت وگو با

با برگزاری یک کارگاه ۲ روزه؛
آموزش امداد و نجات و کمک های اولیه به طلاب بیجاری
حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) سفیران هدایت ولیعصر(عج) بیجار  از برگزاری کارگاه آموزش امداد و نجات و کمک های اولیه، برای طلاب این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام حمید بهرام پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه« در استان کردستان، با اشاره به اینکه آموزش کمک‌های اولیه به طلاب و مردم، می‌تواند جان بسیاری از مصدومان حوادث طبیعی و غیر طبیعی را نجات دهد، گفت: در کشور ما اگر اشخاص و خانواده ها مورد آموزش قرار بگیرند و همچنین شاخص‌های آموزشی در حوزه کمک‌های اولیه را ارتقا دهیم، می‌توانیم تا حدودی به کم شدن تلفات حوادث کمک کنیم.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت ولیعصر (عج)بیجار با بیان اینکه آموزش امداد و نجات و کمک های اولیه می تواند از ضروریات جامعه امروزی باشد، افزود: در این دوره ۲ روزه که در سالن اجتماعات مدرسه حضرت ولیعصر(عج) برگزار گردید با دعوت از یکی از نیروهای متخصص هلال احمر شهرستان، آموزش های لازم و ضروری به طلاب علوم دینی داده شد.

حجت الاسلام بهرام پور تاکید کرد: در این دوره، آموزش هایی نظیر چگونگی حمل مصدوم در حوادث جرحی، انواع سوختگی، مارگزیدگی، شکستگی، کنترل علائم حیاتی و …. به طلاب و دانش آموختگان آموزش داده شد.

وی با اشاره به استقبال طلاب مدرسه از برگزاری کارگاه آموزشی امداد و نجات و کمک های اولیه، گفت: از مرکز خدمات حوزه علمیه استان و همچنین معاونت امور طلاب حوزه  استان که  ما را در برگزاری این کارگاه یاری کردند، تقدیر و تشکر می کنم.

آموزش امداد و نجات

منبع: http://hawzahnews.com/detail/News/448214

تهیه و تنظیم: حسن صفیاری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.