کد خبر : 2063
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1397 - 12:45

صدای کشاورزان مظلوم دیار گروس

صدای کشاورزان مظلوم دیار گروس

آقای نوبخت پولی که بابت گندم پرداخت میشود دوباره همان گندم با تبدیل شدن به آرد و فروش آن به نانوایی‌ها به خزانه دولت بازخواهدگشت، برایمان سوال است هر وقت نوبت پرداخت پول گندم کشاورزان زحمتکش می‌رسد خزانه دولت خالی است؟ به گزارش خبرنگار بیجار بام ایران، رئیس نظام صنفی کشاورزی شهرستان بیجارگروس و استان

آقای نوبخت پولی که بابت گندم پرداخت میشود دوباره همان گندم با تبدیل شدن به آرد و فروش آن به نانوایی‌ها به خزانه دولت بازخواهدگشت، برایمان سوال است هر وقت نوبت پرداخت پول گندم کشاورزان زحمتکش می‌رسد خزانه دولت خالی است؟

به گزارش خبرنگار بیجار بام ایران، رئیس نظام صنفی کشاورزی شهرستان بیجارگروس و استان کردستان با ارسال یادداشتی به سایت بیجار بام ایران خواستار توجه بیشتر دولت به قشر زحمت کش کشاورزان شد.

در این یادداشت آمده است برای چندمین بار است که جناب نوبخت ،این مخالف سرسخت و درجه یک گندم کاران می‌فرماید امسال قیمت گندم افزایش پیدانخواهدکرد، چون دولت توانای تامین بهای گندم را ندارد.

سال گذشته هم قیمت گندم تنها۲ درصد افزایش پیداکرد در حالیکه قیمت ادوات کشاورزی و نهادها و هزینه های تولید سرسام آورگران شده و می بایست طبق قانون و با توجه به تورم جاری درکشور، قیمت این محصول استراتژیک که هزاران خانوار معیشت آنها از طریق تولید این محصول تامین میشود، حالا بماند هرکشوری گندم دارد استقلال دارد، بهرحال می بایست قیمت گندم افزایش پیدامی کرد، ولی متأسفانه شورای اقتصاد و شخص نوبخت از این حقوق قانونی کشاورزان چشم پوشی میکنند، آنهم درسال حمایت ازکالای ایرانی .

آقای نوبخت پولی که بابت گندم پرداخت میشود دوباره همان گندم با تبدیل شدن به آرد و فروش آن به نانوایی‌ها به خزانه دولت باز خواهدگشت، برایمان سوال است هر وقت نوبت پرداخت پول گندم کشاورزان زحمتکش می‌رسد خزانه دولت خالی است؟؟!!

ما کشاورزان یکسال زحمت کشیدیم گندم تولید کردیم ،گندم به دولت می فروشیم، وظیفه دولت است که بهای آن را بموقع پرداخت کند، مگر پول صدقه میدهد که در این چند سال که نوبخت مسئول برنامه و بودجه شده کشاورزان گندم کار را با هزار عناوین آزار میدهد!!!

معاون محترم رئیس جمهو  سال گذشته فرمودی کل بدهی باشگاههای استقلال و پیروزی را ما پرداخت خواهیم کرد و هزاران میلیارد بریز و بپاش که بدون سر و صدا پرداخت میشود ، جالب است سالی هزاران میلیارد پول یارانه مطبوعات و کاغذ می دهید که تنها کاربردش پیچیدن ساندویچ با آن و پاک کردن شیشه است، چطور است برای سفرهای خارجی همکاران دولتی و نمایندگان عزیزتر از جان پول کم نمی آید؟؟!! ایا اگرگندم را از خارج وارد کنید آن وقت هم همین حرف را خواهید زد؟؟

کلام آخر ، جناب نوبخت وشورای اقتصاد و هرکسی که سرنوشت قیمت گذاری وپرداخت گندم بعهده شماست، ماکشاورزان گندم کار در حال حاضر مظلوم واقع شدیم چون حامی نداریم ،قبلا نمایندگان مجلس حمایت میکردن ولی الان ظاهرا بجز تعدادی معدود از نماینده ها ، اکثریت رفیق دزد و شریک قافله شده اند.

 بترسیداز آه مظلوم که مطمئن باشید اگراین رویه ظلم به کشاورزان و خصوصا گندم کاران را ادامه دهید، آه این مظلومان دامن شما را خواهد گرفت.

سید حسین رحیمی رئیس نظام صنفی کارهای کشاورزی شهرستان بیجارگروس و استان کردستان

منبع: http://bijarbameiran.com/news/2399/%D8%B5%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B8%D9%84%D9%88%D9%85-%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%B1-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3.html

تهیه و تنظیم: حسن صفیاری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.