کد خبر : 1476
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1395 - 14:03

سردار فلاح جانشین محترم فرمانده سپاه کردستان؛ بیجار درهفته دفاع مقدس با محوریت نهضت روشنگری

سردار فلاح جانشین محترم فرمانده سپاه کردستان؛ بیجار درهفته دفاع مقدس با محوریت نهضت روشنگری

جانشین فرمانده سپاه کردستان گفت: شهرستان بیجار از ظرفیت خوبی برای اجرای طرح نهضت روشنگری برخوردار است و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای اجرای این طرح است. سردار فلاح روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا به جایگاه رفیع قرآن وبهره گیری جامعه از غنای بزرگ آن اشاره کرد و گفت: فرهنگ غنی

جانشین فرمانده سپاه کردستان گفت: شهرستان بیجار از ظرفیت خوبی برای اجرای طرح نهضت روشنگری برخوردار است و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای اجرای این طرح است.

سردار فلاح روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا به جایگاه رفیع قرآن وبهره گیری جامعه از غنای بزرگ آن اشاره کرد و گفت: فرهنگ غنی قرآن از ظرفیت های بزرگ ولایت، اطاعت، صداقت، پارسایی و خدمتگذاری برخوردار است و می توان به عنوان یک فرهنگ جهادی در برنامه ریزی ها به آن تکیه داد.

فلاح با بیان اینکه دشمنی مستمر با انقلاب اسلامی در مدت بعد از پیروزی آن ادامه داشته و خواهد داشت گفت: هرگاه دشمن توانست خدا را ازمردم و انقلاب بگیرد، موفق است و این کاربه فضل الهی اصلا شدنی نیست و در توان هیج خصمی و تئوریسینی نیست.
به گفته جانشین فرمانده سپاه کردستان با داشتن روحیه ای اداری و در قالب ساختار اداری، کارجهادی مقدور نمی شود، باید تمام مراحل کار و زندگی روح و بوی جهاد و خدایی بگیرد تا بتوان ازتاثیرات این روحیه بهره جست و کاری جهادی و بی نظیر خلق کرد.
توجه به کیفیت کار و دوری نسبت به کمیت آن از الزامات کار برای کسب رضای خداست که سردار فلاح مورد تاکید قرار داد و افزود: میزان کیفیت کار و برنامه مورد نظر و انتظار است آنچه ماندگار است کیفیت و میزان حصول به آن است.
وی شاخص برنامه های کیفی را میزان موفقیت فرمان امر به معروف و نهی از منکر دانست و خاطرنشان نمود: آنچه که در جنگ نابرابر دنیا با نظام اسلامی موفقیت و عزت به ارمغان آورد، ایمان و کیفیت عمل نیروهای مدافع بود و توجه تنها به تجهیزات ره به جایی نخواهد برد.
او توجه به تکنولوزی پیشرفته بدون نگاه به نیروی ایثارگر و مدافع دلسوزانه را، یک نگاه غیرواقع بینانه برشمرد و گفت: وقتی میدان نبرد با ایثارگری رزمندگان بعد از یک سال به نظام اسلامی تغییر کرد، همه تجهیزات پیشرفته ۳۶ کشور و ازجمله آمریکا زمین گیر شدند.
در ادامه حسین رجب پور که پیش از این فرمانده سازمان بسیج دانش آموزی بیجار بود، بعنوان جانشین فرماندهی بسیج ناحیه مقاومت شهرستان بیجار معرفی شد.
بیش از ۷۰ درصد مردم شهرستان بیجار که در شرق استان کردستان واقع شده است، عضو پایگاه های بسیج هستند.
۷۳۵۰/۱۹۰۴
**خبرنگار: سید باقر سبحانی
** انتشار دهنده: مسعود احمدی

منبع: http://tnews.ir/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D9%86%D8%A7/5c4b71401786.html#%D8%A8%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1%D9%87%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D9%82%D8%AF%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%AD%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%87%D8%B6%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D9%86%D8%A7

تهیه و تنظیم: حسن صفیاری
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.