کد خبر : 4903
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مرداد 1403 - 15:40

اجتماع بزرگ عزاداران اربعین حسینی در روستای سیدحسین شهرستان بیجار در استان کردستان

اجتماع بزرگ عزاداران اربعین حسینی در روستای سیدحسین شهرستان بیجار در استان کردستان

خدا را شاکر و سپاسگزاریم که عنایت فرموده مردم متدین، ولایتمدار و خادمین اهل بیت علیهم السلام روستای باصفای سیدحسین شهرستان بیجار در استان قهرمان پرور و مجاهدان خاموش کردستان در دو دهه گذشته در ایام اربعین حسینی اقدام به برگزاری مراسم سوگواری و مرثیه سرایی بمناسبت اربعین می نمایند. الحمدلله امسال نیز به همت

خدا را شاکر و سپاسگزاریم که عنایت فرموده مردم متدین، ولایتمدار و خادمین اهل بیت علیهم السلام روستای باصفای سیدحسین شهرستان بیجار در استان قهرمان پرور و مجاهدان خاموش کردستان در دو دهه گذشته در ایام اربعین حسینی اقدام به برگزاری مراسم سوگواری و مرثیه سرایی بمناسبت اربعین می نمایند.

الحمدلله امسال نیز به همت مردم زحمت کش و خدوم و عاشقان اهل بیت علیهم السلام بنا دارند روز پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ بعد از نماز مغرب و عشاء این مراسم با عظمت را برگزار نمایند.

سخنران این جلسه استاد ارجمند خطیب توانا حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج عبدالرضا پورذهبی نماینده معزز ولی فقیه در استان کردستان می باشند.

همچنین افتخار حضور شاعران آئینی و حماسی کشور عزیزمان، افتخارات منطقه همچون استاد بزرگوار جناب آقای حاج ابوالفضل فرهنگی را خواهیم داشت. و ضمنا در این مراسم از مداحی و مرثیه سرایی مادحان و ذاکران اهل بیت علیهم السلام به ویژه برادر بزرگوارمان جناب آقای کربلایی اتابک عبدالهی مداح و ذاکر با اخلاص اهل بیت علیهم السلام بهره‌مند خواهیم شد.

طبق روال در این مراسم به قید قرعه هشت نفر از بین شرکت کنندگان به نیت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام برای سفر معنوی مشهد مقدس اعزام می نمایند.

اهالی محترم روستای سیدحسین با گسترده نمودن سفره احسان (شام) از مدعوین پذیرایی می نمایند.

ان شاءالله ماجور باشند.

با احترام

حسن صفیاری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.