کد خبر : 905
تاریخ انتشار : شنبه 4 اردیبهشت 1395 - 13:38

چهارمین جلسه سیدحسینها برگزار گردید

چهارمین جلسه سیدحسینها برگزار گردید

الحمدولله رب العالمین به مناسبت فرخنده میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) چهارمین جلسه سیدحسینها ۲ اردیبهشت ۹۵ در منزل جناب آقای هدایت احسانبخش برگزار شد. جلسه فوق با حضور حضرات حجج الاسلام والمسلمین جناب آقایان: حکیمی فر امام جمعه محترم شهر توپ آغاج، امیدزاده قاضی محترم دادگستری شهرستان قروه، مسلم نیا امام جماعت محترم

الحمدولله رب العالمین به مناسبت فرخنده میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) چهارمین جلسه سیدحسینها ۲ اردیبهشت ۹۵ در منزل جناب آقای هدایت احسانبخش برگزار شد.
جلسه فوق با حضور حضرات حجج الاسلام والمسلمین جناب آقایان: حکیمی فر امام جمعه محترم شهر توپ آغاج، امیدزاده قاضی محترم دادگستری شهرستان قروه، مسلم نیا امام جماعت محترم روستای چقورقشلاق، حاج عمران احمدی مسئول محترم زکات کمیته امداد بیجار، شیخ شعبان خواجه لو مدیر انجمن توسعه حوزه های علمیه استان تهران، جناب آقای داودنیا ریاست محترم ستاد نماز جمعه شهر توپ آغاج، آقایان: کربلایی رجب خواجه لو، حاج محمود یوسفی،کربلایی نعمت خواجه لو، کربلایی نورالدین خواجه لو، کربلایی هدایت احسان بخش، رضا عسگری، ملکعلی باقری، کربلایی آیت یارمحمدی، کربلایی اباسط داداشی، کربلایی اصغر داداشی، کربلایی مهدی عشقعلی، بهنام احمدی دهیار محترم ، کربلایی حسن خواجه لو، رامین خواجه لو، عادل و قادر قلندری و حسن صفیاری تشکیل گردید.
جلسه بعد از صرف شام شروع شد ابتدا جناب آقای شیخ شعبان خواجه لو ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع) به میهمانان جلسه خیر مقدم گفتند.
مخصوصا از میهمانان به جهت تقبل زحمت و حضور در جلسه به صورت ویژه تقدیر و تشکر نمودند. و سپس با ذکر فرمایشی از مقام معظم رهبری که معظم له با این مضمون فرمودند: مسئول اگر نتواند کاری انجام بدهد حداقل گوش شنوا داشته باشد. به این اشاره نمودند که حضور امام جمعه محترم شهر توپ آغاج و هیئت همراه همواره باعث دلگرمی اهالی روستای سیدحسین بوده و هست.
ایشان اشاره کردند به موضوع بیماری دامی که اخیرا دامداران روستای سیدحسین با آن مواجه شدند و متاسفانه بیش از یکصد راس دام (گاو و گوسفند) از دامداران روستا تلف شده است. برای این منظور از مسئولین محترم ذیربط شهرستان بیجار دعوت شده بود که در جلسه حضور داشته باشند با اینکه قول مساعد داده بودند ولی تشریف نیاورند.
انتظار اهالی روستای سیدحسین این بود این عزیزان حداقل برای دلجویی و ارائه راهکار تشریف می آورند و دامداران خسارت دیده را به نوعی تسلی می دادند.
البته ما بر این باوریم مسئولین محترم دقت لازم را دارند و انشاءالله با تدابیر ارزشمندشان از عزیزان خسارت دیده حمایت خواهند کرد. با این حال از حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حکیمی فر امام جمعه محترم درخواست می نمائیم این موضوع در خطبه های نماز جمعه مطرح و به مسئولین محترم تذکرات لازم را در خصوص رسیدگی به این موضوع را بدهند.
بعد از سخنان جناب آقای شیخ شعبان خواجه لو محور مباحث جلسه اعلام شد:
با این اولویت که جلسه مذکور با محوریت مشکلات دامی روستای سیدحسین تشکیل شده بود. در کنار این سایر مشکلات روستا اعم از: مشکل گاز مدرسه ، توسعه مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، احیاء و بازسازی چشمه روستا (ملا بلاقی) مطرح گردید.
سپس پیشنهاد تشکیل صندوق قرض الحسنه یا شرکت تعاونی مطرح شد.
در ادامه جلسه جناب آقای کربلایی اباسط داداشی ضمن تشریح مشکلات روستا اعم از تلفات دائمی که بیش از ده راس گاو شیرده و بیش از یکصد و بیست رأس گوسفند گوشتی روستا تلف شده است.
در ادامه گفتند اداره دامپزشکی برای واکسیناسیون دامها روزانه به یک روستا مراجعه می کند این درحالی است که شهرستان بیش از سیصد روستا دارد و این کار زمانبر است لازم است فکری شود.
همچنین آقای داداشی از بخش خدمات شهر توپ آغاج انتقاد کردند که به امورات رسیدگی نمی کنند با این که روستای سیدحسین در حوزه سیلتان قرار دارد و بایستی خدمات روستای خود را از این شهر و بخش دریافت نماید. هر وقت مراجعه می شود جواب قانع کننده ای نمی گیریم.
حاج محمود یوسفی نیز با بیان اینکه روستای سیدحسین بخشی از خدمات خود را از توپ آغاج و بخش دیگر را از حسن آباد یاسوکند می گیرد انتقاد نمود و خواستار یکسان سازی این کار شد.
آقای بهنام احمدی دهیار محترم نیز که خود یکی از زیان دیده ها و خسارت دیده های بخش تلفات دامی است اظهار داشتند به اداره دامپزشکی شهرستان مراجعه نمودند و دامپزشکان نیز برای معاینه و واکسیناسیون دامها آمده اند ولی تاثیری نداشته است.
همینطور سایر عزیزان هم روستایی مباحثی را مطرح نمودند.
سپس حجج السلام والمسلمین جناب آقایان: حکیمی فر، مسلم نیا و امیدزاده به ایراد سخنانی پرداختند که مشروح آنها در همین سایت بارگذاری خواهد شد.
تهیه و تنظیم: حسن صفیاری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بهرامپور جمعه , ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷

با سلام خسته نباشید وخداقوت.