کد خبر : 725
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 فروردین 1395 - 10:13

رئیس جدید اداره اوقاف شهرستان بیجار معرفی شد

رئیس جدید اداره اوقاف شهرستان بیجار معرفی شد

در نشستی با حضور فرماندار بیجار ضمن تقدیر از زحمات بهمن آقاخانی رئیس سابق اداره اوقاف این شهرستان ، حجت‌الاسلام مهدی مرادی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد. مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیجار ضمن تقدیر

در نشستی با حضور فرماندار بیجار ضمن تقدیر از زحمات بهمن آقاخانی رئیس سابق اداره اوقاف این شهرستان ، حجت‌الاسلام مهدی مرادی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیجار ضمن تقدیر از زحمات و خدمات رئیس سابق اداره اوقاف و امور خیریه بیجار گفت: تلاش در راستای اجرای سیاست‌های مقام معظم رهبری باید در اولویت امور باشد.

سلمان روحی اظهار کرد: باید با تمام توان از مرحله سخت‌افزاری به حوزه عمل وارد شده و بدون توجه به حاشیه‌های مختلف در راستای بهبود امور اداره اوقاف بیجار بیش از پیش تلاش کنیم.

وی بر توجه به اصل برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه که در کل اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان اوقاف در بعدهای فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و اجرای نیات واقفان است، تأکید کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان تصریح کرد: باید ضمن توجه به وضعیت بقاع متبرکه، سیاست‌های سنددار کردن موقوفات، جلوگیری از تصرف موقوفات، تحقق برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه و تعامل با دیگر ادارات مدنظر قرار گیرد.

در این مراسم که در فرمانداری بیجار برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات بهمن آقاخانی رئیس سابق اداره اوقاف بیجار، حجت‌الاسلام مهدی مرادی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.
منبع خبر: سایت فرمانداری بیجار به نشانی: http://www.bijar.gov.ir/Default.aspx?TabId=50&nid=38715
تهیه و تنظیم: حسن صفیاری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.