کد خبر : 68
تاریخ انتشار : جمعه 23 بهمن 1394 - 1:46

انتخاب بخش سیاه منصور بیجار به عنوان پایلوت کشوری جهت رفع محرومیت

انتخاب بخش سیاه منصور بیجار به عنوان پایلوت کشوری جهت رفع محرومیت

انتخاب بخش سیاه منصور بیجار به عنوان پایلوت کشوری جهت رفع محرومیت کارشناس و مشاور بنیاد مستضعفین از انتخاب بخش سیاه منصور بیجار جهت رفع محرومیت خبر داد. به گزارش خبرنگار بام ایران، اسدالله شکوهی کارشناس و مشاور بنیاد مستضعفین کشور در جلسه هم اندیشی اقتصاد مقاومتی که با حضور فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان

انتخاب بخش سیاه منصور بیجار به عنوان پایلوت کشوری جهت رفع محرومیت

کارشناس و مشاور بنیاد مستضعفین از انتخاب بخش سیاه منصور بیجار جهت رفع محرومیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار بام ایران، اسدالله شکوهی کارشناس و مشاور بنیاد مستضعفین کشور در جلسه هم اندیشی اقتصاد مقاومتی که با حضور فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان و  اهالی روستای جعفرآباد در حوزه مقاومت این روستا برگزار شد،ضمن تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ،اظهار داشت:هدف اصلی از انتخاب روستای جعفرآباد در شهرستان بیجار  به عنوان پایلوت کشوری رفع محرومیت و کمک به اشتغالزایی در این منطقه جهت جلوگیری از روند مهاجرت است.

وی افزود: با دستور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان سردار رجبی و پیگیرهای مستمر و کارشناسی شده فرمانده سپاه بیجار روستای جعفرآباد بعنوان یکی از دو منطقه مورد نظر در استان کردستان جهت توسعه و رفع محرومیت انتخاب شده است.

کارشناس و مشاور بنیاد مستضعفین کشور در این جلسه بیان داشت: با همکاری سپاه بیجار و پیگیرهای مستمر سرهنگ محمودی مطالعات اولیه در این منطقه انجام شده و تمامی مشکلات منطقه در زمینه اشتغالزایی،فرهنگی،بهداشتی احصاء گردیده است.

شکوهی با تاکید بر اینکه شهرستان بیجار با توجه به وسعت قابل توجه آن از ظرفیت های بالقوه خاصی بهره مند است که استفاده از آنها موجب پیشرفت در منطقه می گردد،گفت:یکی از مهمترین راه های جلوگیری از مهاجرت مردم از این منطقه اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و دخیل کردن مردم در این امر است.

وی با بیان اینکه بخش سیاه منصور یکی از محرومترین مناطق شهرستان بیجار است، یادآور شد: از مهمترین راه های محرومیت زدایی در این منطقه مشارکت بخش خصوصی و خود مردم این منطقه است.

گزینش جهت درج در سایت: حسن صفیاری

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.