کد خبر : 585
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اسفند 1394 - 16:08

مهربانی از جنس نور؛ هدیه رهبر معظم انقلاب به دانش آموزان شهرستان بیجار

مهربانی از جنس نور؛ هدیه رهبر معظم انقلاب به دانش آموزان شهرستان بیجار

فارس گزارش می‌دهد مهربانی از جنس نور/ هدیه رهبر انقلاب به دانش آموزان بیجاری خبرگزاری فارس: مهربانی از جنس نور/ هدیه رهبر انقلاب به دانش آموزان بیجاری رهبر معظم انقلاب اسلامی با ارسال هدایایی به مناطق محروم شهرستان بیجار و توزیع آن میان دانش آموزان دست مهربانی از جنس نور را بر سر این دانش‌آموزان

فارس گزارش می‌دهد
مهربانی از جنس نور/ هدیه رهبر انقلاب به دانش آموزان بیجاری
خبرگزاری فارس: مهربانی از جنس نور/ هدیه رهبر انقلاب به دانش آموزان بیجاری
رهبر معظم انقلاب اسلامی با ارسال هدایایی به مناطق محروم شهرستان بیجار و توزیع آن میان دانش آموزان دست مهربانی از جنس نور را بر سر این دانش‌آموزان کشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، مهربانی و عطوفت و کمک به نیازمندان همواره قلب انسان را به وجد می‌آورد و موجب ترغیب مردم به این امر خیر و خداپسندانه می‌شود اما گاهی جنس این مهربانی‌ها متفاوت است، آنقدر شیرین و لذت‌بخش که همگان را ترغیب به مهربانی از همین جنس می‌کند.

کمک و هدایایی در دمادم آغاز سال نو ارزشی مضاعف برای قشر محروم جامعه دارد و چه بسا اگر این هدایا و کمک‌ها از جانب مهربان‌ترین و دلسوزترین شخص باشد، ارزش بیشتری دارد.

آنجایی که رهبر انقلاب اسلامی هدایای از جنس مهر را به دانش‌آموزان و خانواده‌های محروم دورترین نقاط بیجار ارسال و تقدیم می‌دارند دیگر درنگی برای تفکر نیست.

این مهربانی و هدایای رهبری موجب جوانه‌زدن شکوفه عطوفت و نوع‌دوستی در قلب‌ها و رویش عاطفه و مهر در جامعه خواهد شد.

امروز این مهربانی در قالب هدایای از جانب مقام معظم رهبری با حضور نماینده بنیاد علوی و مسئولان بیجاری در کانون شهید الماسیه بیجار توزیع شد.

نماینده بنیاد علوی در حاشیه این مراسم گفت: هدایای رهبری به مناطق کمتر توسعه یافته ارسال می‌شود و شهرستان بیجار نیز امسال برای توزیع این هدایا انتخاب شده است.

جعفر میرزمانی گنجی با بیان اینکه کار توزیع هدایا در این شهرستان از امروز تا ۱۹ ماه جاری ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: این اقدام با هدف کمک به خانواده‌های محروم انجام می‌شود.

به گفته نمایند توزیع هدایای رهبری و بنیاد علوی، هدایای درنظر گرفته شده برای دانش‌آموزان بیجاری شامل بیش از ۲ هزار سبد شامل کیف، کفش، شلوار، پیراهن، پسرانه و بیش از یک هزار کیف، کفش و پیراهن دخترانه است.

این مسئول گفت: در مجموع چهار هزار و ۳۰۰ بسته پوشاک از هدایای مقام معظم رهبری توسط بنیاد علوی بین دانش مناطق محروم توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/۷۹۰۱۵/و۲۰
لینک کوتاه به این خبر http://fna.ir/1XJNNU
تهیه و تنظیم: حسن صفیاری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.