کد خبر : 56
تاریخ انتشار : جمعه 23 بهمن 1394 - 1:23

سرهنگ هادی احمدی سکاندار نیروی انتظامی پیشوا شد

سرهنگ هادی احمدی سکاندار نیروی انتظامی پیشوا شد

با حکم فرمانده انتظامی شرق استان؛ سرهنگ هادی احمدی سکاندار نیروی انتظامی پیشوا شد آئین تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید نیروی انتظامی شهرستان پیشوا برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری ندای پیشوا،  مراسم تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید نیروی انتظامی شهرستان پیشوا با حضور حجت الاسلام و المسلمین رحمتی نیا امام جمعه

با حکم فرمانده انتظامی شرق استان؛

سرهنگ هادی احمدی سکاندار نیروی انتظامی پیشوا شد

آئین تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید نیروی انتظامی شهرستان پیشوا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ندای پیشوا،  مراسم تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید نیروی انتظامی شهرستان پیشوا با حضور حجت الاسلام و المسلمین رحمتی نیا امام جمعه شهرستان پیشوا، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین، سرهنگ جمال نیکجو جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شرق استان تهران و جمعی از مسئولین شهرستان پیشوا در سالن اجتماعات سرمد شهرستان پیشوا برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رحمتی نیا امام جمعه شهرستان پیشوا در این مراسم گفت: خدمت در نظام اسلامی ارزش والایی است که نشان از لیاقت فرد خدمتگذار است، اگر خود او به این نکته توجه داشته باشد که مسئولیت و ماموریت در یک نظام اسلامی با پست و مقام در نظام های لائیک و غیر اسلامی چه فرقی دارد.

وی افزود: در نظام های دنیوی معمولا مسئولیت و ماموریت را یک فرصت برای ارتقاء مادی و دنیوی خود می دانند ولی در اسلام یک وظیفه و مسئولیت سنگینی است که اگر کسی شایستگی خدمت کردن به امت اسلام را داشته باشد، خداوند این افتخار را نصیب او می کند.

امام جمعه پیشوا تصریح کرد: مسئولین باید توجه داشته باشند که مسئولیت یک بار سنگینی است که باید فردای قیامت به ازای مدتی که در مسئولیت بودند پاسخگو باشند و فکر نکنند که به تعبیر امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام) یک چراگاهی است که از این چراگاه باید برای پر کردن جیب و شکم استفاده کرد.

حجت الاسلام رحمتی نیا ادامه داد: کسی که می داند این مسئولیت یک بار سنگین معنوی و الهی است و فردای قیامت باید جوابگو بود به راحتی مسئولیت را نمی پذیرد و کسی که بی خبر از عالم قیامت، مرگ و معاد است تلاش می کند و به هر دری می زند تا به آن مقام برسد.

وی افزود: در فرهنگ اسلام ارزش مناصب فقط در این است که انسان بتواند از این منصب برای خدمت استفاده کند و باید توجه داشته باشیم که این عرصه، عرصه خدمت و تکلیف شرعی است.

امام جمعه پیشوا در ادامه سخنان خود با بیان این که سرهنگ آدینه وند در طول مدتی که در شهرستان پیشوا بودند زحمات زیادی کشیدند و انتظار تودیع ایشان را نداشتم اظهار داشت: بنده شخصا و حضورا چند بار از مسئولین مافوق ایشان در تهران و ورامین خواستم تا جایی که امکان دارد ایشان را جا به جا نکنند.

وی افزود: بنده معتقدم هرچه مدیریت ها ثبات بیشتری داشته باشد، به نفع جامعه است و هرچه جا به جایی بیشتر باشد، مردم بیشتر ضرر می کنند.

حجت الاسلام رحمتی نیا تصریح کرد: خدا لعنت کند شیطان را که یکسری اختلافات سیاسی و خطی در جامعه ما ایجاد کرده است که یک رئیس جمهوری که می رود، چند هزار نفر نیرو هم بعد از او جابه جا می شود؛ این ها خطر و ضرر است.

اظهار داشت: من کاری به نیروی انتظامی ندارم چرا که نیروی انتظامی یک چارچوب خاص و ضوابط مخصوصی دارد؛ من به صورت کلی در مورد مسئولیت های یک کشور که می خواهیم به عهده افراد واگذار کنیم، عرض کردم .

بنابراین گزارش، سرهنگ هادی احمدی فرمانده جدید انتظامی شهرستان پیشوا پیش از این به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان قرچک مشغول به خدمت بوده است و سرهنگ سلمان آدینه وند که از دیماه سال ۱۳۹۰ به عنوان نخستین فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا معرفی شده بود، از این پس به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت انجام وظیفه خواهد کرد.

این مراسم با حضور عباس ملکوتی خواه فرماندار شهرستان پیشوا، سروان پاسدار حسن عاطف ضمیر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا، حجت الاسلام زوبین مسئول اداره تبلیغات اسلامی، احسان باغانی دادستان پیشوا، شمس الله کارخانه رئیس اداره آموزش و پرورش، شیرزاد یعقوبی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا و جمع دیگری از مسئولین محلی شهرستان پیشوا برگزار شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح های سپاس از زحمات سرهنگ سلمان آدینه وند در دوران تصدی مسئولیت فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پیشوا تشکر و قدردانی به عمل آمد.

hadiahmadi06 hadiahmadi07 hadiahmadi01 hadiahmadi02 hadiahmadi03 hadiahmadi05 hadiahmadi04

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.