کد خبر : 52
تاریخ انتشار : جمعه 23 بهمن 1394 - 1:21

فعالیت بزرگترین گروه جهادی دانشجویان استان البرز در استان کردستان

فعالیت بزرگترین گروه جهادی دانشجویان استان البرز در استان کردستان

فعالیت بزرگترین گروه جهادی دانشجویان استان البرز در استان کردستان به گزارش ایرنا، محمدعلی ورمزیاری روز یکشنبه به خبرنگاران گفت:۲۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی این استان در قالب بزرگترین گروه جهادی فردا عازم روستاهای کمتر توسعه یافته شهرستان بیجار می شوند. وی اظهار داشت: این گروه با عنوان قرارگاه جهادی شهید دانشجو علیرضا شجاعی متشکل

فعالیت بزرگترین گروه جهادی دانشجویان استان البرز در استان کردستان

به گزارش ایرنا، محمدعلی ورمزیاری روز یکشنبه به خبرنگاران گفت:۲۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی این استان در قالب بزرگترین گروه جهادی فردا عازم روستاهای کمتر توسعه یافته شهرستان بیجار می شوند.

وی اظهار داشت: این گروه با عنوان قرارگاه جهادی شهید دانشجو علیرضا شجاعی متشکل از گروه های جهادی دانشگاه های آزاد نظرآباد، پیام نور هشتگرد، علوم پزشکی، پیام نور اشتهارد و کشاورزی امام خمینی(ره) هستند.

وی با اشاره به اینکه این دانشجویان فردا از درب منزل شهید شجاعی با بدرقه خانواده شهید اعزام می شوند، گفت: این جهادگران دو غسال خانه در روستای های سید حسین و چغور قشلاق با حمایت مالی ارگان های شهرستان و فعالیت جهادگران استان البرز می سازند.

ورمزیاری همچنین به ساخت سرویس بهداشتی در مسجد روستای آقبلاق حسین خان و بازسازی و مرمت مدرسه در روستای چغور قشلاق اشاره کرد و افزود: فعالیت عمرانی بخشی از فعالیت های این گروه است و فعالیت در عرصه های فرهنگی ، اقتصاد مقاومتی ، کشاورزی ، بهداشتی ، پزشکی و ویزیت رایگان بیماران را از دیگر فعالیت های قرارگاه جهادی شهید شجاعی است.

معاون سازندگی بسیج دانشجویی استان البرز اضافه کرد: طبق تصمیمات اتخاذ شده و برنامه ریزی های انجام شده در سال ۱۳۹۴ بسیج دانشجویی استان البرز یکهزار و ۸۰۰ نفر از دانشجویان استان البرز را در دو بازه زمانی تابستان ، اسفند و تعطیلات نوروز به اردوهای جهادی اعزام خواهد کرد.

وی گفت : این اردوها علاوه بر خدمت رسانی به روستاییان باعث تقویت روحیه جهادی و ایثارگری در دانشجویان که آینده مملکت در دستان آنان است ، خواهد شد.

تعدادی از دانشجویان بسیجی این استان به منظور خدمات رسانی و بازسازی منازل مسکونی و منطقه سیل زده روستای سیجان هفته گذشته عازم این روستا شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.