کد خبر : 4393
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 شهریور 1401 - 3:12

جناب آقای کربلایی اباسعد داداشی به عنوان رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان بیجار انتخاب شدند

جناب آقای کربلایی اباسعد داداشی به عنوان رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان بیجار انتخاب شدند

بسم الله الرحمن الرحیم خدا را شاکریم که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نعمت خدمت عنایت فرمود. که خودمان بتوانیم در بالاترین مسئولیت های مملکتی حاضر و تاثیرگذار باشیم. همانگونه که رهبر فرزانه و عزیزمان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در ۴ خرداد ۷۸ در دیدار با مسئولان شورای های اسلامی فرمودند:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدا را شاکریم که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نعمت خدمت عنایت فرمود. که خودمان بتوانیم در بالاترین مسئولیت های مملکتی حاضر و تاثیرگذار باشیم.

همانگونه که رهبر فرزانه و عزیزمان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در ۴ خرداد ۷۸ در دیدار با مسئولان شورای های اسلامی فرمودند:

” اسلام در ضمن این‌که احکام الهی و اراده‌ی الهی را در هدایت و صلاح انسانها دارای کمال تأثیر می‌داند، اراده‌ی انسان، حضور انسان و حضور آحاد مردم را هم در همه‌ی کارها پیش‌بینی کرده است. یک نمونه‌ی آن همین مسأله‌ی شوراست. خدای متعال در علائم مؤمنین می‌فرماید: «و امرهم شوری بینهم»(۱)؛ کارهایشان را با مشورت انجام می‌دهند. البته مشورت، با شکلهای مختلفی ممکن است انجام گیرد؛ این هم یک شکل از اَشکال مشورت است”.

در همین راستا انتخابات تعیین هیات رئیسه شورای بخش مرکزی شهرستان بیجار  برای سال دوم برگزار گردید.

در این انتخابات برادران ارجمند آقایان: کربلایی اباسعد داداشی به عنوان رئیس،  فریدون روحی  نائب رئیس،  عباس نجفی خزانه دار و مظفر صفرزاده دبیر شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان بیجار انتخاب شدند.

با نهایت احترام اینجانب از طرف مدیریت سایت روستای سیدحسین جناب آقای مهندس عیسی عباسی برگزاری این انتخابات را که در فضای صمیمی برگزار گردیده را به اعضاء فرهیخته این شورا تبریک عرض می نماید.

وظیفه می دانیم از خدمات ارزشمند جناب آقای پیرویسی در مدت مسئولیت تشکر و قدردانی نمائیم.

امید است با همکفری و هم افزایی هر چه بیشتر عزیزان اعضاء شورا، همکاری مسئولین خدوم شهرستان و همراهی مردم متدین منطقه شاهد آبادانی بیشتر و شکوفایی تولیدات ماندگار در منطقه باشیم.

با احترام

حسن صفیاری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.