کد خبر : 4365
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 خرداد 1401 - 3:14

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار: «سوم خرداد» نماد فرو ریختن هیمنه دشمنان انقلاب اسلامی است

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار: «سوم خرداد» نماد فرو ریختن هیمنه دشمنان انقلاب اسلامی است

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار در پیامی به مناسبت سوم خرداد ماه آورده است: «سوم خرداد» در حافظه تاریخی ملت ایران، نماد پیروزی ملت شریف ایران و فرو ریختن هیمنه دشمنان انقلاب اسلامی است. به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار در پیامی به مناسبت سوم خرداد ماه آورده است: «سوم خرداد» در حافظه تاریخی ملت ایران، نماد پیروزی ملت شریف ایران و فرو ریختن هیمنه دشمنان انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار و رئیس مجمع عالی بسیج این شهرستان به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر آورده است.

در این پیام می خوانیم:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

« یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (صف -۸) »

روز آزادی خرمشهر را به عنوان یک یادبود و افتخار ملی و میهنی باید گرامی داشت. مقام معظم رهبری«مدظله‌العالی»

«سوم خرداد» در حافظه تاریخی ملت ایران، نماد پیروزی ملت شریف ایران و فرو ریختن هیمنه دشمنان انقلاب اسلامی است. حماسه عظیم و ماندگار آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱، جلوه‌ای عظیم از نصرت الهی و محصول وحدت، روحیه انقلابی و عمل جهادی رزمندگان اسلام، حضور حماسی ملت غیور ایران در حراست از میهن اسلامی و پیروزی در میدان نبرد اراده‌ها و به ثمر نشستن وعده الهی «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم» بود.

امروز به یاد آن پاسداری جانانه از مرزهای غرب و شرق این مرز و بوم که در واقع پیروزی آگاهی و شناخت، معرفت، بصیرت و ارزش‌های اسلامی بر ددمنشی و اوج شقاوت و شرارت دشمنان است و بواسطه این فتح عظیم الهی که به فرموده امام شهیدان «خرمشهر را خدا آزاد کرد» خداوند منان و بزرگ را شاکر و سپاسگزاریم.

این فتح عظیم با آزادسازی بیش از پنج‌هزار کیلومتر از خاک وطن، نکات نمادینی دارد که فرازمان و فرامکان بودن درس‌هایش را به رخ همگان می‌نمایاند. مثلاً نام عملیات «الی بیت المقدس» و رمز آن «یا علی بن ابیطالب» است. این نام و این رمز، رویکردی کاملا جهانی، صهیونیزم‌ستیزانه و البته منطبق با آموزه ناب مهدویت(عج) در فرهنگ متعالی شیعه است که گویای فتح بیت‌المقدس به‌عنوان فتح نهایی حضرت بقیه الله(عج) در حکومت جهانی‌شان است. لذا فتح خرمشهر را باید شروعی افتخارآمیز برای سلسله عملیات‌های «الی بیت المقدس» در جهان اسلام و جهان مستضعفین بدانیم و دقیقا به همین لحاظ رهبر حکیم و توحیداندیش انقلاب در بشارتی مهم خطاب به جوانان فرمودند: «جوان‌های عزیز! بچه‌های عزیز من! فردا مال شما است، آینده مالِ شما است؛ شما هستید که باید این تاریخ را با عزّتش محفوظ نگه دارید؛ شما هستید که این بارِ مسئولیّت را بردوش دارید؛ خرّمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، بلکه‌ در یک میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است.

اکنون نظام سلطه و استکبار جهانی و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا با کمک ایادی خود جنگ های نیابتی ، تروریستی و شناختی علیه اسلام و ایران به کار بسته و با محاصره اقتصادی ایران اسلامی، مردم شریف را بامشکلات اقتصادی فراوان مواجه نموده است،

بر ما واجب است همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس با خلق حماسه های ماندگار حماسه آزادسازی خونین شهر، خرمشهر های دیگری برای خود با عزم راسختر از گذشته به ارمغان بیاوریم

در پایان مجمع بسیجیان شهرستان بیجار ضمن بیعت مجدد با فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در سالروز آزاد سازی خرمشهر، این روز را به تمامی آزادی خواهان جهان تبریک و تهنیت عرض نموده و تلاش خود را برای گشودن جبهه های خرمشهر جدید بکار می بندد یاد امام امت و سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و شهدای والا مقام دفاع از نظام اسلامی را گرامی داشته و از ایثارگران و رزمندگان این حماسه تجلیل می نماییم.

منبع:

https://www.hawzahnews.com/news/1026331/%D8%B3%D9%88%D9%85-%D8%AE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D9%88-%D8%B1%DB%8C%D8%AE%D8%AA%D9%86-%D9%87%DB%8C%D9%85%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.