کد خبر : 4043
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 - 3:08

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار: نیروهای مسلح ایران مصداق کامل «حصون الرعیه» هستند

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار: نیروهای مسلح ایران مصداق کامل «حصون الرعیه» هستند

 مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار گفت: حقیقت این است که نیروهای مسلح انقلابی ما در همه نیروهای ارتشی و سپاهی و بسیجی و انتظامی و در همه سطوح و رده‌ها و رشته‌ها، مصداق کامل حصون الرعیه در زمان ما هستند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، مدیر حوزه علمیه امام صادق

 مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار گفت: حقیقت این است که نیروهای مسلح انقلابی ما در همه نیروهای ارتشی و سپاهی و بسیجی و انتظامی و در همه سطوح و رده‌ها و رشته‌ها، مصداق کامل حصون الرعیه در زمان ما هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، مدیر حوزه علمیه امام صادق علیه السلام بیجار امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده انتظامی این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار در این دیدار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: توجه به ‌نقش نیروهای مسلح و اعطای مدال علویِ‌ “حصون الرعیه” افتخار بزرگی برای نیروهای مسلح ما است. حقیقت این است که نیروهای مسلح انقلابی ما در همه نیروهای ارتشی و سپاهی و بسیجی و انتظامی و در همه سطوح و رده‌ها و رشته‌ها، مصداق کامل حصون الرعیه در زمان ما هستند.

وی افزود:  کسی در دنیا نیست که به ‌نقش محوری و الهام‌بخش نیروهای مسلح ما در غرب آسیا اعتراف نکند. فراز نورانی “فالجنود باذن الله، حصون الرعیه” باید به‌درستی بر جسته‌سازی و تبیین گردد.

حجت الاسلام حکیمی فر ادامه داد: اخراج آمریکا در کلام امام مسلمین از ویژگی های خاصی برخوردار است که باید از مهم‌ترین دستاورد جهاد همه‌جانبه نیروهای مسلح بدانیم.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار تاکید کرد:  گزاره؛ “آمریکا باید از همه منطقه اخراج شود” باید برجسته‌سازی‌شده و گفتمان‌سازی شود.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: اگر “اخراج آمریکا از منطقه”به ‌مطالبه همگانی شود، تا آن‌هایی که در این‌باره خنثی عمل کرده یا اختلال ایجاد می‌کنند به ‌عنوان منفورترین‌ها در انظار جوامع و افکار عمومی مطرح شوند.

حجت الاسلام حکیمی فر در پایان این دیدار از زحمات شبانه روزی  پرسنل نیروی انتظامی شهرستان در ایجاد امنیت  تقدیر و تشکر کرد.

منبع:

https://www.hawzahnews.com/news/982476/%D9%86%DB%8C%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B3%D9%84%D8%AD-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B5%D8%AF%D8%A7%D9%82-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%86-%D8%A7%D9%84%D8%B1%D8%B9%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.