کد خبر : 3980
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 - 7:41

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار: خاطرات رزمندگان دفاع مقدس گردآوری شود

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار: خاطرات رزمندگان دفاع مقدس گردآوری شود

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با تاکید بر گردآوری خاطرات رزمندگان دفاع مقدس، گفت: باید از تجربیاتی که توسط شما ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس به دست آمده برای اعتلای هرچه بیشتر انقلاب و نظام اسلامی و مردمی استفاده شود. به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی ظهر امروز در نشستی

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با تاکید بر گردآوری خاطرات رزمندگان دفاع مقدس، گفت: باید از تجربیاتی که توسط شما ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس به دست آمده برای اعتلای هرچه بیشتر انقلاب و نظام اسلامی و مردمی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی ظهر امروز در نشستی با جمعی از ایثارگران، جانبازان و آزادگان شهرستان بیجار، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس برای همه ما درس ها و عبرت های بسیار بزرگی دارد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با تاکید بر گردآوری خاطرات رزمندگان دفاع مقدس، ادامه داد: باید از تجربیاتی که توسط شما ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس به دست آمده برای اعتلای هرچه بیشتر انقلاب و نظام اسلامی و مردمی استفاده شود.

استاد حوزه علمیه کردستان اظهار کرد: اخلاق مداری، کمال گرایی و… از ویژگی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود و امروز جامعه نیازمند این صفات برجسته انسانی است و باید برای ترویج آنها نهایت تلاش را داشته باشیم.

حجت الاسلام محمودی گفت: نباید اجازه داد که روزمرگی، تعلقات دنیوی، مشکلات معیشتی و اقتصادی زمینه ای برای فراموش شدن ابعاد معنوی هشت سال دفاع مقدس شود. باید همه در حفظ ارزش های دوران دفاع مقدس کوشا باشیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار عنوان کرد: خوشبختانه بعد از پایان دوران دفاع مقدس و پیروزی رزمندگان اسلام، در بخش نظامی دستاوردهای فراوانی کسب کرده ایم، به طوری که امروز به یکی از قدرت های نظامی و موشکی در منطقه و جهان تبدیل شده ایم.

وی اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از سلاح ایمان و خداباوری برخوردارند؛ سلاحی که بی شک بر تمامی سلاح های دنیای کنونی غالب خواهد شد.

منبع:

https://www.hawzahnews.com/news/979432/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%B2%D9%85%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D9%82%D8%AF%D8%B3-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%A2%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.