کد خبر : 3965
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1400 - 7:45

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار: مساجد محلات منحصر به اقامه نماز نشوند

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار: مساجد محلات منحصر به اقامه نماز نشوند

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: نباید مساجد محلات به ویژه در محله های حاشیه ای شهر را منحصر به اقامه نماز کنیم، بلکه باید به کانون های فرهنگی و خدمت رسانی اجتماعی تبدیل شوند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی، ظهر امروز در نشست جمعی از فعالان عرصه فضای

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: نباید مساجد محلات به ویژه در محله های حاشیه ای شهر را منحصر به اقامه نماز کنیم، بلکه باید به کانون های فرهنگی و خدمت رسانی اجتماعی تبدیل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی، ظهر امروز در نشست جمعی از فعالان عرصه فضای مجازی و رسانه شهرستان بیجار، اظهار داشت: نقش فعالان رسانه ای، مبلغین دینی، طلاب و… در کاهش آسیب های اجتماعی از سایر اقشار پررنگ تر است.

وی با اشاره به اهمیت و نقش کلیدی ائمه جماعات محلات در کاهش ناهنجارها، گفت: در کنار فعالان فرهنگی و رسانه ای نباید از جایگاه مهم ائمه جماعات محلات غافل شویم؛ روحانیون و طلابی که در مساجد و کانون های فرهنگی مسجد فعالیت دارند، می توانند به مانند دیگر متولیان امر، نقش کلیدی در اصلاح ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی داشته باشند.

وی افزوداین استاد حوزه علمیه کردستان افزود: نباید مساجد محلات به ویژه در محله های حاشیه ای شهر را منحصر به اقامه نماز کنیم، بلکه باید به کانون های فرهنگی و خدمت رسانی اجتماعی تبدیل شوند. بی شک این خدمات هم باعث اعتمادزایی بیشتر به مساجد می شود و هم باعث کاهش آسیب های اجتماعی.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطرنشان کرد: ارتباط و تعامل دوسویه و البته کارآمد و فعال بین فعالان فرهنگی و مذهبی در سراسر کشور ایجاد شود و این ارتباط  هم خروجی مناسب داشته باشد و هم در فاز عملیاتی قابل اجرا باشد.

منبع:

https://www.hawzahnews.com/news/979248/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%AC%D8%AF-%D9%85%D8%AD%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%AD%D8%B5%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%B4%D9%88%D9%86%D8%AF

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.