کد خبر : 3799
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 خرداد 1400 - 19:13

افزایش ۱۰ لیتر بر ثانیه آب برای شهر “توپ آغاج” و ۸ روستای اطراف آن در کردستان

افزایش ۱۰ لیتر بر ثانیه آب برای شهر “توپ آغاج” و ۸ روستای اطراف آن در کردستان

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بیجار از افزایش ۱۰ لیتر بر ثانیه آب با استفاده از مهندسی مجدد تاسیسات آبرسانی در شهر توپ آغاج و هشت روستای تابعه این شهرستان در استان کردستان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “بهزاد مرادی” گفت: در راستای اجرای این پروژه، اصلاح و افزایش قطر

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بیجار از افزایش ۱۰ لیتر بر ثانیه آب با استفاده از مهندسی مجدد تاسیسات آبرسانی در شهر توپ آغاج و هشت روستای تابعه این شهرستان در استان کردستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “بهزاد مرادی” گفت: در راستای اجرای این پروژه، اصلاح و افزایش قطر لوله آبدهی چاه، تعویض الکتروپمپ چاه، تعویض تابلو برق و همچنین کاربرد فیتینگ مناسب شامل اتصالات پیچ، مهره و فلنج اورینگ در عمق بالای لوله گذاری صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: با انجام این عملیات دبی آب تولیدی به میزان ۱۰ لیتر بر ثانیه افزایش پیدا کرده است.
مدیر آب و فاضلاب شهرستان بیجار تصریح کرد: هزینه مهندسی مجدد تاسیسات شهر توپ آغاج با استفاده از اعتبارات جاری به منظور پایداری فشار آب و آمادگی همه جانبه در خصوص افزایش مصرف در روزهای گرم سال صورت گرفته است.
مرادی یادآور شد: در حال حاضر ۱۵۰۰ مشترک در شهر توپ آغاج و هشت روستای تابعه این شهرستان از طریق تاسیسات مجتمع توپ آغاج از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند.
منبع:
http://news.moe.gov.ir/News-List/63508
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.