کد خبر : 3763
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 - 11:27

اتصال دو روستای بیجار به اینترنت پرسرعت مخابرات

اتصال دو روستای بیجار به اینترنت پرسرعت مخابرات

مدیر مخابرات منطقه کردستان از اتصال دو روستای شهرستان بیجار به اینترنت پرسرعت مخابرات خبر داد و گفت: این اقدام در راستای کاهش شکاف دیجیتالی و ارائه خدمات مناسب به مشتریان انجام شد. آزاد حکمت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج با اشاره به اینکه در راستای کاهش شکاف دیجیتالی و ارائه

مدیر مخابرات منطقه کردستان از اتصال دو روستای شهرستان بیجار به اینترنت پرسرعت مخابرات خبر داد و گفت: این اقدام در راستای کاهش شکاف دیجیتالی و ارائه خدمات مناسب به مشتریان انجام شد.

آزاد حکمت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج با اشاره به اینکه در راستای کاهش شکاف دیجیتالی و ارائه خدمات مناسب به مشتریان اقدامات چشمگیری در استان صورت گرفته است، اظهار کرد: اتصال دو روستای شهرستان بیجار به اینترنت پرسرعت از جمله برنامه های اجرا شده ایی است که تحقق اهداف مخابراتی را به دنبال دارد.

وی با اعلام اینکه ارائه خدمات به مشتریان و متقاضیان در سراسر استان از اولویت‌های کاری منطقه است و بر اساس امکانات نسبت به ایجاد زیرساخت‌ها برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده صورت گرفته است، افزود: روستاهای آزاد ویس علیا و خودلان ِ شهرستان بیجار، طبق وظایف محوله در راستای مسولیت های اجتماعی به شبکه اینترنت پرسرعت مخابرات متصل شده اند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: از آنجاییکه در شرایط فعلی نیاز روزافزون مردم به شبکه دیتا و دسترسی به اطلاعات موجود در فضای مجازی، آموزش‌های آنلاین، کسب و کارهای تجاری و آنلاین، انجام امورات روزانه، ارسال پیام از طریق صدا و تصویر و … مشاهده می‌شد، مخابرات منطقه کردستان با تجهیز امکانات و سرمایه گذاری‌های لازم؛ دو روستای شهرستان بیجار را تحت پوشش خدمات اینترنت پرسرعت مخابرات قرار داده است .

حکمت یادآور شد: در حال حاضر  در روستای آزاد ویس علیا ۳۲ مشترک فعال و در روستای خودلان نیز ۳۲ مشترک فعال به اینترنت پرسرعت مخابرات متصل شده اند.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون پنج هزار و ۸۸۲ پورت ADSL  در شهرستان بیجار به مشتریان واگذار شده و تعداد ۴۴ روستای این شهرستان نیز دارای ADSL هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه توسعه و تجهیز خدمات مبتنی بر سرویس ADSL  مخابرات در روستاها خارج از تعهدات منطقه است، خاطر نشان کرد: این اقدام در راستای مسولیت‌های اجتماعی، کاهش شکاف دیجیتالی و همچنین بهره‌مندی روستانشینان از خدمات سرویس ADSL انجام گرفته که این اقدام موجب ارتقای سطح آگاهی علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و غیره روستاییان می‌شود.

حکمت تصریح کرد: در سطح استان بیش از ۵۴۳ روستا تحت پوشش خدمات ADSL مخابرات قرار دارند که این رقم نسبت به چند سال اخیر حدود شش هزار درصد رشد داشته است.

منبع:

https://www.farsnews.ir/kordestan/news/14000308000500/%D8%A7%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D9%88-%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D9%85%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%AA

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.