کد خبر : 3740
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 خرداد 1400 - 3:04

برگزاری ۲۵ کلاس روخوانی و روانخوانی قرآن در خانه‌های قرآنی بیجار

برگزاری ۲۵ کلاس روخوانی و روانخوانی قرآن در خانه‌های قرآنی بیجار

رئیس تبلیغات اسلامی بیجار از برگزاری ۲۵ کلاس روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در خانه‌های قرآنی بیجار خبر داد. حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: کلاس‌های روخوانی و روانخوانی قرآن به‌ صورت مجازی و به همت مربیان در خانه‌های قرآنی فعال این شهرستان برگزار می‌شود. وی افزود: خوشبختانه این کلاس ها با اسقبال بسیار

رئیس تبلیغات اسلامی بیجار از برگزاری ۲۵ کلاس روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در خانه‌های قرآنی بیجار خبر داد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: کلاس‌های روخوانی و روانخوانی قرآن به‌ صورت مجازی و به همت مربیان در خانه‌های قرآنی فعال این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه این کلاس ها با اسقبال بسیار خوب قرآن آموزان همراه بوده است و این کلاس‌ها به شکل مجازی برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا به اهداف تاسیس خانه‌های قرآنی اشاره و بیان کرد: گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی و تلاش برای ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی در جامعه و کاربردی کردن آموزه‌های قرآن در زندگی مردم از مهم‌ترین اهداف تأسیس خانه‌های قرآن است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار به پررنگ‌تر کردن نقش قرآن در زندگی جوانان اشاره کرد و یادآور شد: همه ما مسلمانان باید در راستای قرآنی کردن هر‌چه بیشتر جامعه و اعتلای دین و گسترش فرهنگ ارزشی در جامعه تلاش کنیم.

منبع:

https://khabarban.com/a/32038507

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.